loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال به رابین اجازه رفتن می دهد
آرسنال به رابین اجازه رفتن می دهد

آرسنال به رابین اجازه رفتن می دهد


منچستر یونایتد، منچستر سیتی و یوونتوس به دنبال رابین ونپرسی هستند که تنها یک سال از قراردادش با آرسنال باقی مانده و به نظر می رسد طبق بیانیه ای که صادر کرده قصد تمدید قرارداد هم ندارد.

آرسنال همچنان به دنبال تمدید قرارداد وی است ولی کوئین به هواداران هشدار می دهد که هیات مدیره باشگاه نمی تواند برابر پیشنهادات خوبی که ونپرسی خواهد داشت مقاومت کند.

"کسانی هستند که چشم بسته و بدون توجه به منافع باشگاه می گویند با او قرارداد ببندید و هر چه قدر پول می خواهد به او بدهید، چنین افرادی باید نگاهی به سرنوشت پورتس موث بیاندازند.

آنها این کار را کردند، هوادارانشان نگفتند که این یک اشتباه مدیریتی بود و در باد قهرمانی در جام حذفی خوابیدند.

باشگاه آرسنال چنین کاری را نخواهد کرد، اگر چه این برای عاشقان فوتبال و کسانی که پول خرج می کنند تا بازیهای تیم را ببینند خوشایند نیست که جدایی بازیکنانی مثل او را ببینند، البته اگر این اتفاق بیفتد.

اما من به عنوان کسی که سابقه مدیریت دارم می گویم در چنین شرایطی که باید هیات مدیره تصمیم بگیرد اگر منافع باشگاه در نظر گرفته شود به راه حل مناسب می رسید و فکر می کنم آرسنال هم این کار را خواهد کرد.

اگر ونپرسی این شرایط را قبول کند و آینده خودش در این باشگاه را درک کند، بسیار خوب ولی اگر این کار را نکند شما به عنوان یک هوادار فوتبال باید بگویید که منافع او و باشگاه در یک مسیر نیست.

ایمان دارم که آرسنال کار درست را انجام خواهد داد، فکر می کنم او این فصل همین جا خواهد بود و زمان زیادی خواهد داشت تا دوباره خود را به مسیر آرسنال بازگرداند.

به نظر می رسد او از فوتبالش در اینجا لذت می برد و او باید این مساله را در تصمیم گیری اش در نظر بگیرد اما اگر مساله پول در میان باشد و به صورت پنهانی به او پیشنهادی بزرگ از نظر مالی داده باشند - اتفاقی که این روزها در فوتبال زیاد می افتد - آن وقت نگه داشتن او کار آسانی نخواهد بود چون آرسنال ساختار دستمزدهایش را به خاطر او تغییر نخواهد داد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Talksport
بازدید: ۸۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰