loading
در حال بررسی درخواست شما
گیبس و یک فصل بدون مصدومیت
گیبس و یک فصل بدون مصدومیت

گیبس و یک فصل بدون مصدومیت


تیم آرسنال در فصل گذشته به خصوص در خط دفاع مصدومیتهای زیادی داشت ولی علیرغم تمام مشکلات در نهایت توانست کار را در رده سوم به پایان برساند.

پس از جدایی کلیشی از آرسنال در تابستان گذشته کایرن گیبر جایگاه ثابتی در تیم پیدا کرده بود ولی مصدومیتش در ماه نوامبر او را مدتی از میادین دور نگه داشت.

او در شکست 4-0 مقابل میلان اولین بازی پس از مصدومیتش را انجام داد و در نهایت در فصل گذشته 22 بازی در تمامی رقابتها برای آرسنال انجام داد که بیشترین تعداد بازی در یک فصل تا کنون بوده است.

او که تا اینجا از تمرینات پیش فصل لذت برده امیدوار است مصدومیتهای گذشته اش برایش تکرار نشوند.

"امیدوارم این فصل را کامل در اختیار تیم باشم، فصل گذشته چند مصدومیت داشتم ولی امسال احساس خوبی دارم.

در ابتدای فصل قبل از مسیری که در آن بودم راضی بودم ولی نمی دانم چه شد که مصدوم شدم، مدت زیادی بررسی کردیم که ببینیم مشکل از کجا بود."

مدافع کناری توپچی ها معتقد است اگر آنها در بحث مصدومیت در این فصل خوش شانس باشند می توانند جام ببرند.

"در مقاطعی از فصل ما دفاع کناری نداشتیم و همه مصدوم بودند، در مقطعی از فصل فقط نصف بازیکنانمان را در اختیار داشتیم و خیلی ها به این مسائل توجه نمی کنند.

اما به محض اینکه مصدومان به تیم برگشتند به عنوان یک تیم بهتر کار کردیم و توانستیم همه چیز را عوض کنیم، امیدوارم امسال مجبور نباشیم چنین کاری انجام دهیم."

در فصل گذشته بازیکنانی مثل چمبرلین، جنکینسون و فریمپونگ توانستند توانایی های خود را به نمایش بگذارند و گیبس معتقد است اکنون زمان ادامه دادن این روند پیشرفت است.

"امیدوارم کاری را که فصل گذشته در امر ساختن تیم انجام دادیم را ادامه دهیم، اگر همه در کنار هم بمانیم فکر می کنم بتوانیم جامهایی را برنده شویم.

تا اینجا هیجان انگیز بوده، بازیکنانی به تیم اضافه شده اند و بازیکنانی که فصل قبل خریده بودیم به خوبی در تیم جا افتاده اند و اینگونه به نظر می رسد که آنها از ابتدا در اینجا بوده اند.

همچنین بازیکنان جوانی داریم که به تیم اضافه شده اند و خیلی هیجان زده و مشتاق به نظر می رسند."

اگر چه کایرن مشکلات مصدومیت زیادی در این سالها داشته ولی هنوز هم خیلی ها او را به عنوان دفاع کناری مستعدی می دانند، آخرین بازی که آرسنال یک دفاع چپ بزرگ را به فوتبال جزیره معرفی کرد اشلی کول بود که دو قهرمانی در لیگ برتر و سه قهرمانی در جام حذفی را با آرسنال به دست آورد، او سال 2006 به چلسی پیوست و 96 بازی ملی هم در کارنامه دارد.

ولی حالا با توجه به 31 ساله شدن کول کایرن گیبس امیدوار است بتواند روزی جای او را در تیم ملی انگلیس بگیرد.

"طبیعتاً اینکه دفاع چپ اول تیم ملی انگلیس شوم چیزی است که آرزویش را دارم.

در درجه اول امیدوارم که بتوانم یک فصل کامل را با باشگاهم سپری کنم و مصدوم نشوم، پس از آن به دنبال اثبات خودم در صحنه ملی هستم و چه کسی می داند تا جام جهانی 2014 چه اتفاقاتی قرار است بیفتد؟"

کایرن گیبس در 11 آگوست سال 2010 اولین بازی ملی خود را برای انگلیس مقابل مجارستان انجام داد و از آن بازی به بعد فقط یک بازی ملی دیگر در کارنامه دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : ESPN Star
بازدید: ۷۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰