loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 0 - 2 منچستر سیتی
آرسنال 0 - 2 منچستر سیتی

آرسنال ۰ - ۲ منچستر سیتی


بازی دوستانه آرسنال و منچستر سیتی این بار در پکن و در ورزشگاه معروف آشیانه پرنده که ورزشگاه اصلی مسابقات المپیک 2008 پکن بود و بسیار مورد توجه قرار گرفت بر گزار میشه تا دو تیم مدعی لیگ برتر جزیره این بار در شرق دور به مصاف هم برونددو تیم با ترکیب زیر وارد زمین شدند :

ترکیب تیم آرسنال : فابیانسکی - جنکینسون - بارتلی - ورمالن - گیبس - آرتتا - سانگ - دیابی - سانتوس - ژروینیو - والکات

ترکیب تیم من سیتی : پانتیلمون - کولو توره - کمپانی - ساویچ - کولاروف - توره - بیتون - رزاک - توز - آگرو


نیمه اول :


بازی با سوت دارو بازی هاوارد وب! شروع شد. کمک داور بازی هم زن است و بازی تمام لیگ برتری برگزار میشود.

بازی متعادل شروع میشه و اوایل کار کمی سیتی بازی رو در دست میگیره ولی چندان دوامی نداره و بازی متعادل میشه و دو تیم تک و توک حمله های نه چندان زهرداری رو ترتیب میدن.

در این نیمه آرسنال که در این سفر 2مهاجم مرکزی در لیستش داره یعنی شاماک و آفوبه به هیچکدوم بازی نداده و تقریبا ژروینیو مرکز بازی میکنه که گه گاه با تئو عوض میشه

در دقیقه 9 هم والکات یه حرکت خوب رو پایه ریزی کرد و پاسی رو در عرض به سانتوس داد که شوتش بلوکه شد.

در دقیقه 13 ورمالن برای دفع توپ رفت و به کمک داور زن بازی اصابت کرد که نزدیک بود تعادولش به هم بخوره که ورمالن اونو به طرز جالبی گرفت و مانع زمین خوردنش شد.

در دقیقه 15 ژروینیو یه حرکت فردی خوب انجام داد و پاسی به والکات داد که شوت تئو ثمری در پی نداشت

در دقیقه 20 یحیا توره میرفت با پاس عمقی ارسال شده براش تک به تک بشه که بارتلی بسیار خوب و مسلط مانع شد.

در دقیقه 22 هم شوت خوب از جنکینسون و برخورد توپ با مدافعین و کرنر که کرنر حاصل هم بلوکه شد و شوت نسبتا خوب سانتوس هم راهی به جایی نبرد.

1دقیقه بعد موقعیت خوب برای سیتی و آگرو که با تکل خوب جنکینسون توپ ابتدا به پای او برخورد کرد و فابیانسکی هم با واکنشش توپ رو به کرنر فرستاد.

بازیکنان آرسنال در این نیمه رو به شوت های پشت محوته آرودند و هرکس موقعیت گیرش میاد شوت میزنه تئو والکات هم چند شوت نسبتا خوب زد که شوتش در دقیقه 30 حالت برکمپی داشت که با بدشانسی به بیرون رفت.

در چند حرکت دیگه هم شوت های جنکینسون و سانتوس راهی به جایی نبرد تا اینکه گل اول بازی در دقیقه 41 برای سیتی توسط زابالتا رقم خورد
در این صحنه آرتتا توپ رو وسط زمین لو داد و بازیکنان سیتی از فضای پشت سر جنکینسون استفاده کردند و توپ را به یحیا توره رساندند و او هم با یک پاس دقیق توپ رو به زابالتا داد تا با ضربه زابالتا دروازه فابیانسکی باز شود

در دقیقه 44 هم روی یک غافل گیری دیگه و باز هم از فضای پشت سر جنکینسون توپ به کولاروف رسید و او هم با یک سانتر توپ رو به محوته جریمه و به آگرو رسوند که ضربه ناقص آگرو به یحیا توره رسید و گل دوم شکل گرفت تا آرسنال با 2گل دقایق پایانی با نتیجه 2 به 0 به رختکن بره.

نیمه دوم :


در این نیمه آرسنال با چند تغییر وارد میدان شد و آرسن ونگر شاماک ، الکس چمبرلین ، کوکلن و ایگناسی میکل رو روانه میدون کرد که همین تغییرات باعث شد آرسنال با روحیه و حمله نیمه دوم رو شروع کنه و از ابتدا نبض بازی را در اختیار بگیره.

در این بین بارش باران هم در نیمه دوم شدت گرفت به گونه ای رد آب در برخورد توپ با چمن دیده میشد و گاهی سرعت توپ روی زمین گرفته میشد.

اما به هر حال آرسنال بازی رو در دست گرفت و اولین حمله هم روی پاس گیبس به شاماک و آماده کردن توپ توسط شاماک برای ژروینیو شکل گرفت که راهی به جایی نبرد.

موقعیت بعدی روی شوت محکم و سرکش و دیدنیه الکس چمبرلین از پشت محوته جریمه شکل گرفت که توپ به طرز عجیبی با هر دو تیر عمودی دروازه برخورد کرد و با اوج بدشانسی تبدیل به گل نشد.

آرسن ونگر باز هم با چند تعویض به جوانان خود میدون داد ایستموند و آنه که و آفوبه هم وارد بازی شدند.

آرسنال کماکان بازی را در دست داشت و سیتی حرفی برای گفتن نداشت و به دنبال ضد حمله بود تا اینکه در دقیقه 70 روی اولین ضد حمله خطرناک توسط توز از سمت راست حرکت کردند و کوکلن هم جا موند و توز پاس در عرض برای آگرو فرستاد که شوت آگرو به بیرون رفت.

2دقیقه بعد هم شوت محکم آنه که با واکنش خوب دروازبان سیتی مواجه شد و به کرنر رفت

در دقیقه 75 هم شوت خوب گیبس توسط دروازبان به کرنر رفت تا آرسنال کماکان به دنبال باز کردن قفل دروازه سیتی باشد.

در دقیقه 78 شاماک با پاس به عقب خوب ایستموند رو در موقعیت شوت قرار داد که شوت ایستموند هم با اختلاف اندک به بیرون رفت.

در دقیقه 86 باز هم چمبرلین یک شوت سرکش دیگه روانه دروازه کرد که با اختلاف کم به بیرون رفت.

آخرین حمله آرسنال در این بازی هم در دقیقه 91 روی حرکت رو به جلو کاپیتان ورمالن و یک دوی او با آفوبه شکل گرفت که شوت توماس به راحتی در اختیار دروازبان قرار گرفت و هاوارد وب هم بلافاصله سوت پایان بازی رو به صدا دراورد تا بازی با همین نتیجه به اتمام برسه.

در این نیمه به جرات سیتی هیچ حرفی برای گفتن نداشت ولی حملات آرسنال هم راه به جایی نبرد


نکات بازی :


- نوشته های اسم بازیکنان و تبلیغ پیراهن آرسنال در این بازی چینی نوشته شده بود.

- بازی نسبتا خوب و امکیدوار کننده دو دفاع جوان و آینده دار آرسنال یعنی بارتلی و میکل که هرکدام یک نیمه در بازی بودند.

- از تغییر و تحولات زیاد بازیکنان و ورود جوان ها میشه برداشت کرد که جنبه های شناخت از ترکیب برای رئیس مهم تر از نتیجه دیدار بود.

- در این بازی شاهد شوت های خوبی از سوی بازیکنان آرسنال بودیم که در گذشته کمتر اینگونه بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۱,۱۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰