loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از شکست مقابل سیتی
مصاحبه ونگر پس از شکست مقابل سیتی

مصاحبه ونگر پس از شکست مقابل سیتی


در مورد عملکردتان...

بازی پرجنب و جوشی بود و هر دو تیم تلاش کردند.فکر میکنم در نیمه اول کاملا مسلط بودیم.اما ناگهان بر خلاف جهت بازی دو گل دریافت کردیم.

احساس میکنم منچستر سیتی در دفاع بسیار مستحکم بود و در واقع آنها با 5 مدافع بازی میکردند و ما بدون محاسبه بیش از حد رو به جلو بازی میکردیم.ما کمی در ضد حملات آسیب پذیر بودیم و به همین دلیل گل خوردیم.اما به طور کل آنچه برای ما مهم است این است که ببینیم همه بازی میکنند و در یک رقابت حضور دارند.90 دقیقه در سطح بسیار خوبی بودیم.

در مورد وضعیت رابین ونپرسی...

ما همواره میتوانیم به موضوع ونپرسی بازگردیم.مهاجمان ما در حال حاضر در خانه هستند و ونپرسی نیز یکی از آنها است.اما ما ژیرو و پودولسکی را در خانه داریم، بنابراین بازیکنان زیادی در خط حمله داریم.برای ما در حال حاضر این برای آمادگی فصلمان است و بیش از هر بازیکن دیگری مهم است.

در مورد شایعه نوری شاهین...

ما امروز با هیچ بازیکنی قرارداد امضا نکردیم.گزارشات اشتباه است.ما در حال حاضر به امضا با کسی نزدیک نیستیم.شما هرگز چیزی از آینده نمی دانید.

پیامی برای هواداران چینی...

من شخصا از آنها تشکر میکنم زیرا آنها کاملا برجسته بودند.خیلی دوست دارم چند هواپیمای اس 747 رزرو کنم و آنها را به امارات ببرم.آنها در طول اقامت ما در اینجا برجسته بودند.آنها بهتر از تیم ما بودند.

در مورد المپیک...

البته،این کمی نمادین است زیرا ما در ورزشگاهی هستیم که که المپیک گذشته در آن روی داد.این شب بزرگی برای لندن و برای انگلیس است تا بازیهای المپیک را شروع کنند.از زمانی که کودک بودم این بازیها را تماشا میکردم و چیزهای بسیار خاصی در آن دیده ام.شاید در این 16 روز تمام جهان در قالب ورزش با هم متحد میشوند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰