loading
در حال بررسی درخواست شما
سخت ترین قسمت فصل
سخت ترین قسمت فصل

سخت ترین قسمت فصل



با فرا رسیدن بازی مقابل استون ویلا،توپچی ها وارد مقطع خاصی از فصل می شوند.چهار بازی سخت پشت سر هم،که نتیجه گیری مطلوب در هر یک از این بازی ها برای آرسنال از اهمیت خاصی برخوردار است.در حال حاضر آرسنال با اختلاف دو امتیاز و یک بازی کمتر،بعد از منچستر یونایتد در مکان دوم جدول قرار دارد.این در حالی است که بعد از بازی با ویلا،در روز یکشنبه میزبان منچستر در خانه هستیم و یک هفته بعد از آن هم به مصاف چلسی می رویم.
دو بازی بسیار سخت که در صورت نتیجه گیری در آنها می توانیم به جایگاهمان در انتهای فصل بسیار خوشبین باشیم.
آرسن ونگر عقیده دارد که این سه ماه یعنی از ماه ژانویه تا مارس،نقش بسیار مهمی را در نبرد قهرمانی ایفا می کنند.زیرا پس از پشت سر گذاشتن این سه ماه،بعضی از تیم ها به پایان بردن فصل در میانه های جدول محکوم می شوند.
"بازی ها به نسبت آخر فصل،آسان تر می شوند.بعضی از تیم ها امیدی به کسب چیزی ندارند بنابراین گاهی اوقات شما یک یا دو بازی آسان تر،بیشتر انجام می دهید. 
من معتقدم ژانویه،فوریه و مارس،دوره تصمیم گیری است که با گذشتن از این سه ماه کمی آنها آسان تر می شوند".
آرسنال از شروع ژانویه فقط دو امتیاز از دست داده است،که عملکرد بسیار خوبی به حساب می آید،اما باید دید که در ادامه کار یعنی بازی با ویلا،منچستر،چلسی و لیورپول چه نتایجی کسب می کند.ونگر درباره نبرد های سخت پیش روی توپچی ها گفت:
"این دوره بسیار برای ما هیجان آور است زیرا در موقعیت بسیار خوبی قرار داریم.من آن را به فرصت بسیار خوبی برای تقویت موقعیت مان در لیگ تشبیه میکنم،میبینم چطور می توان این کار را انجام داد.
در حال حاضر از سطح اعتماد به نفس بالایی برخورداریم و می دانیم که با انجام بازی های بزرگ، از لحاظ روانی بسیار مهم است که در سطح بالایی از اعتماد به نفس قرار بگیرید.بنابراین هر نتیجه ای در نتیجه بعدی تاثیر می گذارد".

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۶
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰