loading
در حال بررسی درخواست شما
كيتچـی‌ 2 - آرسنال 2
كيتچـی‌ 2 - آرسنال 2

كيتچـی‌ ۲ - آرسنال ۲



آرسنال در اين ديدار كه از ساعت 13:30 در ورزشگاه هنگ كنگ آغاز شد با نفرات زير در ميدان حاضر شد:

ويچك شزنی - كريگ استموند - يوهان ژورو ( كاپيتان ) - ايگناسی ميكل - كيرون گيبس - فرانسيس كوكلن - آبو ديابی - اوكسليد چمبرلين - تئو والكات - ريو ميايچی - مروان شاماك


نيمه اول:

بازی با برتری نسبی كيتچی ميزبان آغاز شد. دفاع آرسنال كه از شروع مسابقه پر اشتباه ظاهر شده بود ، تنها هشت دقيقه از آغاز بازی گذشته كه دروازه خود را باز شده ديد. پاس اشتباه ايگناسی ميكل به بازيكنان كيتچی رسيد كه بازيكن اين تيم با پاسی ساده عمق دفاع آرسنال را شكافت و مهاجم اين تيم در موقعيتی تك به تك با يك ضربه بغل پای دقيقه توپ رو به گوشه دروازه شزنی فرستاد. پس از گل كيتچی بازی نسبتا آرام دنبال شد تا اينكه در دقيقه 17 بازی آرسنال روی حركت خوب ميكل و يك و دور زيبای وی با شاماك صاحب موقعيت شد كه ضربه كم رمق شاماك در اختيار دروازبان كيتچی قرار گرفت. چند دقيقه بعد آرسنال توانست گل تساوی را به ثمر برساند. آبو ديابی با توپ گيری و پاس عالی خود تئو والكات را در موقعيتی تك به تك قرار داد و والكات با يه ضربه بغل پای دقيقه قفل دروازه كيتچی را گشود.

فقط چند دقيقه از گل تساوی آرسنال گذشته بود كه كيتچی موفق شد گل دوم خود را نيز به ثمر برساند. روی درهم ريختگی خط دفاعی آرسنال كيتچی صاحب موقعيت شد ، در ابتدا شزنی ضربه آكروباتيك بازيكن حريف را دفع كرد اما توپ برگشتی نيز در مقابل بازيكن كيتچی قرار گرفت و وی با شوتی محكم طاق دروازه آرسنال را فرو ريخت. در دقايق پايانی بازی در اين نيمه آرسنال شانس اين را داشت تا بار ديگر بازی را به تساوی بكشاند اما ديابی پاس خوب شاماك را در شرايطی نا متعادل با بالای دروازه فرستاد.


نيمه دوم:

آرسن ونگر با شروع نيمه دوم تيم خود را با چند تغيير روانه ميدان كرد. در شروع اين نيمه كارل جنكينسون به جای كريگ استموند ، آندره سانتوس به جای گيبس ، چاكس آنكه به جای ديابی ،‌ جروينيو به جای ميايچی و بنيك آفبه به جای شاماك وارد ميدان شدند.

آرسنال كه بازی را بسيار هجومی آغاز كرده بود در همان شروع بازی صاحب موقعيت بسيار خوبی شد. ژروينيو با حركت عالی خود توپ را در موقعيت عالی به آفوبه رساند كه ضربه وی به تير دوازه اصابت كرد و خود آفوبه توپ برگشتی را نيز از بالای دروازه به بيرون فرستاد. دقايقی بعد كيتچی روی اشتباه دفاع آرسنال در آفسياد گيری صاحب موقعيتی شد كه بازيكن اين تيم از زاويه بسته توپ رو به بيرون تير دروازه زد. بلافاصله آرسنال نيز صاحب موقعيت خوبی شد كه طی آن كوكلين پاس بسيار خوبی را پشت دفاع كيتچی انداخت كه ضرب سر والكات را دروازبان كيتچی به راحتی در اختيار گرفت. در ادامه بار ديگر كيتچی روی غفلت خط دفاعی آرسنال صاحب موقعيت خوبی شد كه شزنی ضربه تك به تك بازيكن حريف را به خوبی مهار كرد. در دقيقه 67 بود كه آفوبه سانتر زيبای چمرلين را در موقيعتی ايده آل با ضربه سری بی دقت به بالای دروازه فرستاد.

در دقيقه 68 آرسن ونگر تغييرات ديگری را در تيمش ايجاد كرد كه طی آن كايل بارتلی به جای ژورو ، نيكو يناريس به جای ايگناسی ميكل ، الكس سانگ به جای كوكلن ، آرتتا به جای چمبرلين و توماس آيزفيلد به جای تئو والكات وارد ميدان شدند.

ده دقيقه بعد بود كه آرسنال به گل تساوی رسيد. ژروينيو با حركت تماشایی خود روی خط عرضی دريبل زنی كرد و با پاسی دقيق توپ را به آيزفيلد تازه وارد رساند و وی با يك ضربه آرام دروازه خالی كيتچی را باز كرد. دقايقی بعد نيز آنكه شوت بيرون پای زيبایی را روانه دروازه كرد كه دروازبان توپ را به كرنر فرستاد. در آخرين دقايق بازی نيز آيزفيلد پاس خوبی را در گوشه محوطه جريمه به جنكينسون ارسال كرد و وی نيز با يك پاسی عرضی توپ را به ژروينيو رساند كه ضربه فنی وی را دروازبان كيتچی مهار كرد. در ادامه نيز حملات آرسنال ثمری نداشت و بازی در نهايت با نتيجه 2-2 به اتمام رسيد.


نكات بازی‌:

- يوهان ژورو كه در اين بازی بازوبند كاپيتانی آرسنال را بر بازو بسته بود فراموش كرد در مراسم ابتدایی بازی ميان دو كاپيتان حضور پيدا كند!
- داور اين بازی در نيمه اول بسيار ابتدایی عمل می كرد و برای‌ كوچكترين برخورد ها نيز سوت ميزد.
- آندره سانتوس كه در دو بازی‌ قبلی به عنوان وينگر به بازی‌ گرفته شده بود در اين ديدار در پست اصلی خود دفاع چپ بازی كرد.
- نيكو يناريس كوتاه قامت كه در دقيقه 68 به جای ميكل وارد بازی شد ، در دفاع ميانی تيم ايفای نقش كرد.
- ژروينيو كه در نيمه دوم وارد بازی شده بود عملكرد بسيار خوبی را از خود ارائه داد و خط دفاع حريف را با حركات تكنيكی خوب بارها آزار داد.
- با خروج ژورو از بازی ، ميكل آرتتا بازوبند كاپيتانی را بر بازو بست.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۸
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenla.ir
بازدید: ۱,۰۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰