loading
در حال بررسی درخواست شما
به آن چيزی كه می خواستيم دست يافتيم
به آن چيزی كه می خواستيم دست يافتيم

به آن چيزی كه می خواستيم دست يافتيم



در مورد عملكرد تيم....

قبل از هر چيز بايد به تيم كيتچی به خاطر كيفيت فوتبالی كه از خود ارائه دادند تبريك بگويم. آنها بسيار بسيار خوب بازی كردند. آنها به لحاظ تكنيكی تيم خوبی هستند ، بسيار پر تحرك هستند ، سازماندهی خوبی داشتند و در نيمه اول دردسر زيادی را برای ما ايجاد كردند. اين مساله گاهی اوقات ما را كاملا درگير بازی می كرد و ما همان چيزی را كه از اين بازی می‌ خواستيم دريافت كرديم - يك مبارزه خوب. ما برای بازگشت به بازی بايد به سختی تلاش می كرديم و در نهايت بازی 2-2 شد كه فكر می كنم كيتچی هم از نتيجه راضی بود. حداقل بازنده بازی نشديم.

ما می خواستمي به لحاظ فيزيكی آماده شويم و به چيزی كه می‌خواستيم رسيديم چرا كه مصدومی هم نداديم. ما بازی خوبی را انجام داديم. اين بازی ها به ما نشان داد كه برنده شدن در هرجایی سخت تر و سخت می شود ، چه در مالزی و چه اينجا. تيم ها به سرعت در حال پيشرفت هستند.

در مورد مسائلی كه نا اميد كننده بود....

فكر می كنم به لحاظ دفاعی شكننده ظاهر شديم ، خصوصا در نيمه اول. در نيمه دوم خيلی اينگونه نبود زيرا خيلی تحت فشار قرار نگرفتيم. به لحاظ دفاعی بايد كارهای زيادی را برای بهتر شدن انجام دهيم.

در مورد مدافعان تازه وارد....

ما به همه بازيكنان امروز بازی داديم و بعضی از آنها هنوز در سطح بازی‌ كردن در ليگ برتر نيستند. اين يك پروسه يادگيری برای آنهاست. اگر شما اين كار را در پيش فصل انجام ندهيد ، هيچگاه آن را انجام نخواهيد داد. شما به آنها شانسی می دهيد تا ببينيد كه برای حضور در بالاترين سطح به چه فاكتور هایی نياز دارند. من همه مدافعان را در اين تور بازی دادم تا ببينم كه چه كسی آماده است و چه كسی نيست. ما سانيا ، كوشلنی و مرتساكر سه مدافع با تجربه خود را داريم كه با خود به اينجا نياورده بوديم.

در مورد نكات مثبت اين تور....

نكات مثبت زيادی وجود داشت زيرا بايد در هر بازی می جنگيديم و اين برای تيم تجربه بزرگی بود. ديدن كشورهای مختلف برای بازيكنان واقعا فوق العاده بود. شما می‌توانستيد ببينيد كه چه تعداد انسان هستند كه باشگاه ما برايشان اهميت دارد و آن تجربه بزرگی برای ما بود. ما ياد گرفتيم زمانی كه خسته هستيم چگونه بايد در مقابل يك حريف خوب بازی كنيم و تلاش كنيم بازنده نشويم. اين مساله هميشه خوب است.

ما عاشق مالزی و چين بوديم و هنگ كنگ نيز واقعا شگفت انگيز است. شما هر چيزی را كه بخواهيد در اينجا داريد - دريا ، يك شهر جالب و فوتبالی خوب. شايد برای زندگی بعدی به اينجا بيايم!

در مورد ريو ميايچی....

او مشكلی را در مچ پای خود داشت و ما مطمئن نبوديم كه او را بازی دهيم. به او در مقابل منچستر سيتی هم بازی نداديم زيرا در حال حاضر به لحاظ فيزيكی 100 درصد آماده نيست. فكر می كنم شما می توانستيد ببينيد كه او در حال حاضر در بهترين فرم خود نيست. فكر می كنم او به دو يا سه هفته كار نياز دارد تا به بهترين فرم خود بازگردد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۸
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰