loading
در حال بررسی درخواست شما
این فصل قوی تر خواهیم بود
این فصل قوی تر خواهیم بود

این فصل قوی تر خواهیم بود


این دروازه بان که فصل گذشته به تیم آرسن ونگر کمک کرد تا پس از شروع ضعیف در لیگ برتر در نهایت به مقام سومی دست یابد، شواهد کافی در این تابستان برای کسب عناوین می بیند.

شزنی یکی از جوانانی است که تجربه بیش از یک سال پر فشار را دارد و احساس میکند ورود لوکاس پودولسکی و اولیویه ژیرو و همچنین توانایی های استیو بولد، آرسنال را به سطح دیگری خواهد برد.

شزنی میگوید: " این باشگاه همواره یک هدف دارد و آن بردن جام هاست. بدیهی است که ما طی چند سال گذشته آن را انجام نداده ایم و این برای بازیکنان و هواداران ناامید کننده است اما من باور دارم کمی از سال گذشته قوی تر خواهیم بود.

" ما پیش از این دو خرید با کیفیت انجام داده ایم و مطمئنیم که بیشتر از سال گذشته میتوانیم برای فتح جام ها مبارزه کنیم. فکر میکنم بازیکنانی که سال گذشته فاقد تجربه بودند در حال حاضر با تجربه شده اند. ما دو خرید داشته ایم، بازیکنان بیشتر که میتوانند گلزنی کنند و آمار گلزنی پودولسکی برای خودش صحبت میکند.

" ما در حمله قدرتمند هستیم و استیو بولد ( دستیار ونگر ) چندین کار فوق العاده با خط دفاعی انجام داده است که این بسیار خوب به نظر می رسد. همه این ها باعث میشود من باور داشته باشم که قدرتمند تر خواهیم بود."

شزنی زمانی که در آکادمی حضور داشت با استیو بولد کار کرده است و او مردی که در طول دوران درخشان حرفه ایش سه قهرمانی لیگ را داشته تحسین میکند.

" ما کارهای دفاعی زیادی در تمرینات انجام داده ایم. کار بر روی زمانی که توپ را از دست می دهیم و دفاع پرتعداد در مقابل ضدحملات. همچنین این در مجموع بسیار سریع است. استیو دوست دارد بر سر بازیکنان فریاد بکشد و آن ها را سر جای خود نگه دارد، بنابراین آن مثبت به نظر می رسد.

" فکر نمیکنم بیشتر از سال گذشته گل بخوریم. همیشه من درون دروازه حضور داشتم و کسی بودم که همه این گل ها را دریافت کرده بود. من فقط ناامید بودم زیرا این نشان میدهد دفاع ما یک مشکل بزرگ برای فصل پیشمان بود. ما میتوانیم همه چیز را بهتر انجام دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۱۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰