loading
در حال بررسی درخواست شما
پودولسکی دارای سطح مناسبی از تجربه است
پودولسکی دارای سطح مناسبی از تجربه است

پودولسکی دارای سطح مناسبی از تجربه است


دو خرید جدید آرسنال این هفته پس از پایان تور پیش فصل آسیایی آرسنال به سایر هم تیمی هایشان ملحق می شوند و مارتین کیون که طی دو دوره بین سال های 1981 و 2004 ، 449 بازی برای آرسنال انجام داده است باور دارد تجربه بسیار ارزشمند پودولسکی میتواند به توپچی ها کمک کند تا رتبه سومی فصل گذشته خود را ارتقا دهند.

کیون در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه اظهار داشت: " پودولسکی با سطحی فوق العاده از تجربه به اینجا آمد. او در رقابت های یورو با بازی در کناره ها آرام بود بنابراین دیدن اینکه سرمربی او را در چه پستی قرار میدهد جالب خواهد بود اما او یک بازیکن برجسته است و این سطح تجربه مورد نیاز ماست.

" ما جلوه هایی از بازی ژیرو را دیده ایم و به نظر می رسد او نیز کیفیت بسیار خوبی دارد. اگر ونگر او را به اینجا آورده شما میتوانید اطمینان داشته باشید که یک بازیکن سطح بالاست بنابراین نکات بسیار خوبی وجود دارد."

آرسنال در ماه جولای قرارداد جدید و بلند مدتی با لورن کوشلنی ثبت کرد و مدافع قدرتمند و سابق توپچی ها از این خبر خوشحال است.

" من معتقدم کوشلنی بازیکن برجسته ای است. او روزی زمین و در کارهای دفاعی بسیار سریع است و فکر میکنم در نبردهای تن به تن بهترین بازیکنی است که ما داریم.

" توماس ورمالن نیز بسیار قدرتمند است و در کارهای هجومی درخشان عمل میکند و فکر میکنم این دو در کنار هم زوج قدرتمندی به نظر می رسند، بنابراین امضای قرارداد جدید با کوشلنی خبر خوبی است."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۱۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰