loading
در حال بررسی درخواست شما
كيـون : آرسنال به موفقيت نزديك تر شده است
كيـون : آرسنال به موفقيت نزديك تر شده است

كيـون : آرسنال به موفقيت نزديك تر شده است



مدافع سابق توپچی ها كه تحت مربی گری آرسن ونگر موفق شد سه بار ليگ برتر را فتح كند از حاميان هميشگی باشگاه و سنت هايش بوده است. كيون كه در سه دهه بازيكن آرسنال بوده و 449 بار پيراهن باشگاه را به تن كرده است اعتقاد دارد كه آرسنال فصل گذشته نشانه هایی‌از خود بروز داد كه آنها آماده هستند اين فصل در مسير موفقيت گام بردارند.

" شما برای قهرمانی در ليگ نياز داريد تا فاكتور های‌ زيادی را يكجا در كنار هم داشته باشيد.

" برای قهرمانی بايد انگيزه و تمركز كافی داشته باشيد و به عنوان يك بازيكن بايد در زمان های ضروری در بهترين شرايط خود باشيد. اين به نفرات شما و قدرت آنها باز می‌ گردد. ما خوش شانس بوديم كه هميشه بازيكنان برجسته ای‌ را در تيم داشتيم و مردمی را كه ورزشگاه را بيش از ظرفيت خود پر می كردند. ليگ برتر قدرت كامل تركيب شما را اثبات خواهد كرد و شما چه بخواهيد چه نخواهيد بايد اين مسير طولانی را طی كنيد.

" شما برای موفقيت بايد باور داشته باشيد و اين باور پس از چند سال بايد رشد كرده و محكم تر شود. اكنون من فكر می‌كنم كه اين باور رشد كرده است. من دوست دارم بازيكنان با تجربه ای مثل ميكل آرتتا را در تركيب ببينم كه فقدانش در اواخر فصل گذشته به شدت احساس شد. آرتتا واقعا بازيكن برجسته ای است. همچنين دوست دارم تا هرچه زودتر جك ويلشر را در كنار او ببينم.

" كسب موفقيت هرگز آسان تر نشده است. فقط كافی است به منچستر سيتی نگاهی بيندازيد كه ناگهان به رويای قهرمانی خود در ليگ تحقق بخشيدند. كسب اين موفقيت تنها يك سال پس از فتح جام حذفی برای آنها امتياز بزرگی بود. منچستر يونايتد نيز هست كه به دنبال آن است تا به اين مساله واكنش نشان دهد و البته شما چلسی را هم داريد كه فاتح ليگ قهرمانان است.

" بردن جام برای آرسنال دشوار خواهد بود اما آرسن ونگر مرد بسيار رقابت طلبی است و برای رسيدن به آن همه چيز خود را خواهد گذاشت. من فكر می‌ كنم آنها به كسب موفقيت نزديك تر شده اند.

" فصل گذشته شروع بسيار‌ بدی بود اما در دوره بعد از كريسمس آنها در فرم فوق العاده ای قرار گرفتند و به رقابت ها بازگشتند. بنابراين اين بار به شروعی موفق و قاطع نياز داريم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۱۱
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰