loading
در حال بررسی درخواست شما
منفی بافان را نا امید می کنیم
منفی بافان را نا امید می کنیم

منفی بافان را نا امید می کنیم


این مهاجم فرانسوی که در تابستان جاری به آرسنال اضافه شده فصل گذشته همراه با مونپولیه با پشت سر گذاشتن پاریس سن ژرمن پر ادعا قهرمان فرانسه شد، او که با زدن 21 گل آقای گل لیگ فرانسه در فصل گذشته بود معتقد است آرسنال هم می تواند مثل مونپولیه در شرایطی که کسی روی قهرمانی آنها حساب باز نمی کند همه را شگفت زده کند.

"فصل فوق العاده را با مونپولیه داشتیم، هیچوقت آن را فراموش نمی کنم چون یک بازیکن هیچوقت نمی تواند قهرمانی های دوران حرفه ای خودش را فراموش کند.

تیم در کنار داشتن بازیکنان خوب توان ذهنی و کیفیت فنی بالایی هم داشت و من چنین روحیه و کیفیتی را در آرسنال نیز می بینم، دلیل اینکه آرسنال را انتخاب کردم همین است.

در مونپولیه هیچکس روی قهرمانی ما حساب باز نمی کرد و همین قضیه باعث زیبا تر شدن قهرمانی ما شد، حالا هم شاید کمتر کسی مثل دو باشگاه منچستر برای آرسنال هم شانس قهرمانی قائل باشد، همه ما را خارج از کورس می دانند ولی من مطمئن هستم که می توانیم کار بزرگی در این فصل انجام دهیم، این کاری است که در مونپولیه انجام دادیم و من به آن افتخار می کنم."

ژیرو 25 ساله کمی دیر در سطح اول فوتبال فرانسه مطرح شد ولی با عملکرد خیره کننده اش و گلزنی هایش در فصل گذشته نگاه همه را به خود خیره کرد.

"فصل گذشته دو بار هت تریک کردم و این برای کسب اعتماد به نفس یک مهاجم بسیار مهم است، وقتی بهترین گلزن لیگ باشید اعتماد به نفس بالایی پیدا می کنید.

مهمترین چیز برای یک مهاجم گلزنی است و من این کار را در طول دوران بازی ام انجام داده ام، این قضیه باعث می شود به توانایی های خودتان شک نکنید و وارد بحران نشوید، پس فصل گذشته در مونپولیه من با گلزنی هایم اعتماد به نفس و آرامش را به تیم آوردم.

هدف ما در ابتدای فصل قهرمانی نبود و خودمان هم فکر نمی کردیم تیمی در حد قهرمانی باشیم، پس قهرمان شدن با چنین تیمی و با روحیه تیمی که ما داشتیم فوق العاده بود، مطمئنم حالا همه باشگاه مونپولیه را یکی از بهترین های فرانسه می دانند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۱۲
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰