loading
در حال بررسی درخواست شما
عضوی از تیم اصلی بودن یک افتخار است
عضوی از تیم اصلی بودن یک افتخار است

عضوی از تیم اصلی بودن یک افتخار است


این مدافع جوان فصل گذشته دوره قرضی موفقی را در رنجرز گذراند و با انجام 21 بازی به این تیم کمک کرد تا به مقام دومی لیگ برتر اسکاتلند دست یابد.

بارتلی پس از دوره موفقی که در رنجرز داشت برای سفر به تور آسیایی به همراه تیم آرسن ونگر انتخاب شد و اکنون این مدافع 21 ساله میخواهد به روند صعودی خود در فصل جدید ادامه دهد.

بارتلی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه اظهار داشت: " بازگشتن و عضوی از تیم اصلی شدن یک افتخار بزرگ است. تنها بودن در داخل و در اطراف رختکن فوق العاده است و من برای این از رئیس متشکرم. اکنون میخواهم به پیشرفتم در اینجا ادامه دهم.

" تا کنون خوب پیشرفته ام و رفتن با تیم اصلی به تور عالی بود. این خوب بود که کمی با آن ها بازی کنم تا برای بازگشت تمرکز و آمادگیم تلاش کنم.

" در هر مسابقه ای که حضور داشتم فقط تلاش کردم تا 100 درصد چیزی که در توان دارم را ارائه کنم. سعی میکردم استراتژی بازی را اجرا کنم و طوری که معمولا کار میکنم، بازی کنم. امیدوارم آن را به خوبی انجام داده باشم."

بحران مالی رنجرز باعث شد که 10 امتیاز از این تیم کسر شود تا با 20 امتیاز کم تر نسبت به سلتیک که قهرمان لیگ برتر اسکاتلند شد در رده دوم کار را تمام کند و با رای باشگاه ها و فدراسیون این کشور رنجرز فصل بعد را در دسته سه خواهد گذراند. بارتلی فصل گذشته چندین دوره سخت را در اسکاتلند گذراند اما اصرار دارد که این تجربه او را قوی تر کرده است.

" این برای من یک تجربه ارزشمند بود زیرا موفق شدم به طور غیر منتظره ای 20 بازی انجام دهم و آمادگی کنونی را به دست آورم. در آغاز فصل یک عمل فتق داشتم که این موضوع ناامید کننده بود. بدیهی است که فراز و نشیب های زیادی وجود داشت که در دراز مدت میتوانم از آن استفاده کنم.

" فکر نمی کنم حواشی خارج از زمین واقعا مرا تحت تاثیر قرار داده باشد اما برای بعضی از بازیکنان این موضوع وجود داشت. برای بعضی از بازیکنان این باشگاه زادگاهشان است و فکر میکنم آن ها در مورد آینده خود نگران بودند. برای من کمی آسان تر بود زیرا میدانستم به آرسنال بازمیگردم اما در مورد اعضای تیم قطعا آن ها را متاثر کرده است.

" رنجرز هنوز باشگاه بزرگی است و آن ها فصل گذشته به طور میانگین در هر بازی 46 هزار تماشاگر داشتند که این برای بازیکنی مانند من میتواند مفید باشد. من تنها یاد گرفته ام که 100 درصد توان خود را به کار گیرم و تلاش کنم و اجازه ندهم که حواشی بیرون از زمین رویم تاثیر داشته باشد."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۱۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰