loading
در حال بررسی درخواست شما
چرا مهاجمی نخریدیم؟
چرا مهاجمی نخریدیم؟

چرا مهاجمی نخریدیم؟

ارسن ونگر در ماه ژانویه بازیکنی را به ترکیب تیمش اضاافه نکرد چرا که نتوانسته کسی را بیابد که به قوی تر شدن تیمش کمک کند.
مربی ارسنال ماه گذشته تایید که که بدلیل مصدومیت بلند مدت ون پرسی وهمچنین مصدومیت مهاجم دانمارکی اش برای خرید یک فوروارد دربازار نقل وانتقالات حاضر خواهد شد.
به هرحال نیکلاس بنتنر دراستانه بازگششت است وحتی درغیاب وی خدشه ای به خط اتش توپچی ها وارد نشد وانها درمقایسه باسایر تیمهای لیگ برتری از عملکرد بهتری در گلزنی برخوردارند.
اگرچه ارسن انجام یک نقل وانتقال دیرهنگام را رد نکرده اما برای خرید بازیکن جدید معیارهایی دارد که باید بازیکن مورد نظر قبل از رجوع وی به دسته چکش انها را داشته باشد.
فرانسوی افزود:اگربهتر از انچیزی که دراختیار داریم پیدا نکنیم قطعا خریدی درکارنخواهد بود وتاکنون نیز شخص خاصی را نیافتیم.
ونگر ادامه داد:شما میتوانید بازیکن جدید بخرید انها دربازار هستند ولی نکته مهم این است که بتوانید بازیکن خوبی بخدمت بگیرید یا بهتر بگویم کسی که تیم شما را قوی تر کند.
مربی توپچی ها افزود:البته ما در برحه ای از فصل نمیدانستیم که بنتنر بازخواهد گشت ؟وهمچنین نمیدانستیم زمانن ان چه موقع خواهد بود.
البته یک دیدگاه عمومی وجود داشت که ما به مهاجم جدیدی درتیم نیاز داریم ولی درحال حاضرما بهترین رکوردگلزنی را دراختیار داریم.
نکته جالب اینجاست که شما خبرنگاران در کنفرانسهای مطبوعاتی به من گوشزد میکنید که ارسنال گلهای زیادی را بثمر رسانده است ودرحالی که ما بهترین خط حمله را دراختیار داریم مردم ازمن میپرسند چرامهاجم جدید نمیخرم؟

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۷
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰