loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر در نقش پدر
ونگر در نقش پدر

ونگر در نقش پدر

باکاری سانیا که هفته گذشته همراه با لوکاس پودولسکی و مرتساکر به نیجریه رفته بودند همچنان در حال آماده سازی خود پس از شکستگی پایش است، او در نیجریه در مورد فصل پیش رو گفت:

"تیم فوق العاده ای خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم فصل آینده چیزی برنده شویم.

دوست داریم لیگ برتر را ببریم و فکر می کنم همچنان در حال قویتر شدن هستیم، خریدهای جدیدی داریم و به دنبال فصلی درخشان هستیم.

بازیکنانی که به تیم اضافه شده اند بازیکنان خوبی هستند، برای مثال پودولسکی بهترین بازیکن جوان جام جهانی 2006 شده است، او جوان و باقدرت، سرعتی و گلزن است، پس اضافه شدن چنین بازیکنی به تیم خیلی خوب است، به این مدل بازیکنان نیاز داریم.

به نظر من ونگر برای ما چیزی فراتر از یک مربی است و این مساله برای ما حیاتی است، او مثل پدر ماست، حتی در مواقعی که بد بازی می کنیم او در مورد ما مثبت حرف میزند، وقتی یک بازی را می بازیم همچنان ما را تشویق می کند.

گواه این قضیه فصل پیش است ، در زمانی از فصل تیم دهم جدول بودیم ولی توانستیم در نهایت سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم و فصل را خوب به پایان رساندیم."

باک که فصل گذشته با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد حالا می خواهد همراه با تیم تمام هواداران آرسنال در دنیا را خوشحال کنند.

|فصل گذشته نا امیده کننده بود چون دو مصدومیت بد در طول هفت ماه داشتم اما من باید مثبت می ماندم، می خواهم فوتبال بازی کنم و تمام تلاش خودم را انجام دهم، منتظر شروع فصل جدید هستم.

تلاش می کنیم تا نتایج خوبی بگیریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم، می دانیم که اینجا (در نیجریه) هواداران زیادی داریم. این فرصت خوبی بود تا به اینجا بیاییم و آنها را ببینیم، امیدوارم فصل بعد هم اگر فرصتی شد همراه با تیم به اینجا برگردیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۱۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : news.arseblog.com
بازدید: ۱,۰۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰