loading
در حال بررسی درخواست شما
حمله جدید عثمانوف به هیات مدیره
حمله جدید عثمانوف به هیات مدیره

حمله جدید عثمانوف به هیات مدیره


این سرمایه دار روس که بخشی از سهام باشگاه آرسنال را در اختیار دارد مدتی پیش طی نامه ای سرگشاده به شدت از اوضاع موجود در باشگاه انتقاد کرد و یکی از دلایل بی جامی در سالهای اخیر را سیاست مدیران باشگاه خواند.

او در مصاحبه ای با نشریه فوربس روسیه بار دیگر از اوضاع باشگاه اعلام نا رضایتی کرد.

"جدا از روند فصلهای بدون جام باشگاه باید این مساله را پذیرفت که تعدادی از مدیران حال حاضر باشگاه در بهترین روزهای زمان آرسن ونگر نیز در این باشگاه بوده اند، اما فوتبال در دنیا تغییر کرده است، ما دیدگاهمان را در مورد اینکه باشگاه با این وضعیت به کجا خواهد رفت و مخالفت خودمان با نحوه اداره باشگاه را در نامه ای سرگشاده به هیات مدیره انتقال داده ایم.

ما نمی خواهیم هدف باشگاه فقط حضور در لیگ قهرمانان باشد، ما از صمیم قلب باشگاه را حمایت می کنیم و برای آنها در فصل پیش رو آرزوی موفقیت داریم.

قطعاً اینگونه نیست که بگوییم با این وضعیت موفق نخواهیم شد ولی با سیاستهای فعلی مدیران باشگاه ، آرسن ونگر و شاگردانش در فصل طولانی شانس کمی خواهند داشت."

عثمانوف همچنین تصریح می کند به عنوان یک هوادار باشگاه نمی توانست در زمان سرمایه گذاری در سهام باشگاه چنین شرایطی را پیش بینی کند، او که در سال 2007 توانست 14.6% سهام باشگاه که متعلق به دیوید دین بود را خریداری کرد تا اینجا این سرمایه گذاری را بی نتیجه می خواند.

" آرسنال یکی از اولین تیمهایی بود که من بازیش را در تلویزیون دیدم و از همان موقع طرفدارشان شدم.

به وسیله یک دوست مشترک با دیوید دین آشنا شدم، در آن زمان به دنبال سرمایه گذاری در چند تیم لیگ برتری بودم اما شانس این را به دست آوردم که بخشی از سهام آرسنال را خریداری کنم و به این ترتیب بقیه گزینه ها کنار رفتند.

زمانی که سهام دیوید دین را خریدم از فرصتی که برای شناختن باشگاهی افسانه ای مثل آرسنال به دست آورده بودم خوشحال بودم، به شدت از این خریدم راضی بودم و می خواستم سهامم را افزایش دهم.

در آن زمان اصلاً فکر نمی کردم میان سهامداران تیم اینقدر اختلاف نظر وجود داشته باشد.

در آن زمان به خاطر اینکه دنی فیزمن یکی از مدیران وقت آرسنال سر مسائلی بی هدف و اینکه حق با چند نفر خاص است با من سر و کله میزد ناراحت و پیشمان بودم."

این مرد 58 ساله روس می گوید علیرغم اینکه از شرایط باشگاه ناراضی است ولی علاقه ای به فروش سهامش ندارد.

"برنامه ما این است که سهاممان را در باشگاه افزایش دهیم.

از بعد سرمایه گذاری تا اینجا سیاست خوبی داشته ایم، ارزش باشگاه از 300-400 میلیون پوند به 700-800 میلیون پوند رسیده است.

اما این هدف ما نیست، من یک هوادار این باشگاه هستیم و نمی خواهم تا زمانی که این باشگاه را بهترین در باشگاه می دانم سهامم را بفروشم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۱۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com
بازدید: ۱,۳۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰