loading
در حال بررسی درخواست شما
5 دلیل برای قهرمانی آرسنال
5 دلیل برای قهرمانی آرسنال

۵ دلیل برای قهرمانی آرسنال

5 دلیل برای قهرمانی آرسنال
[تصویر: signings.jpg]
1. خرید های جدید

در حالی که ماه پیش رابین ون پرسی با انتشار بیانیه ای عدم تمدید قراردادش را اعلام کرد حالا وضعیت آرسنال متفاوت به نظر میرسد ژیرو و پودولسکی که قبلا به آرسنال آمده بودند حالا با ورود کازورلا بهتر تغذیه خواهند شد.

[تصویر: midfield.jpg]
2. خط میانی

در حالی که در فصل گذشته میانه میدان آرسنال با جدایی سسک و نصری خالی به نظر میرسید در فصل پیش رو آرسنال در این قسمت کمبودی حس نمی کند. الکس سانگ با 13 پاس گل آرتتا و قاتل رجال سیاسی! آرون رمزی به علاوه کازورلا می توانند نیاز آرسنال را برطرف کنند. علاوه بر این به نظر می رسد جک ویلشر نیز در اکتبر به تیم اضافه شود و ابو دیابی نیز هم اکنون از بند مصدومیت رها شده است.

[تصویر: youth.jpg]
3. جوانی

رمزی ویلشر و والکات همگی کمتر از 24 سال سن دارند و این در حالی است که سال به سال به تجربه شان افزوده می گردد و الکس چمبرلین که در یورو انگلیس را همراهی کرده است در آغاز فصل جدید نوزده ساله خواهد شد.
اگر ویلشر از مصدومیت در امان بماند، نیروی جوانی او و سایرین کمک بزرگی در راه قهرمانی لیگ برتر خواهد بود.

[تصویر: defence.jpg]
4. خط دفاعی

با وجود سانیا ورمالن کوشلنی و سانتوس/گیبس خط دفاع آرسنال یکدست به نظر می رسد. همچنین اضافه شدن بولد که خود مدافعی تنومند بوده است نوید بخش ایده های جدید برای چیدمان ساختار دفاعی تیم است. در کنار اینها پر مرتساکر نیز با کوله باری از تجربه در آرسنال حضور دارد و این عوامل در کنار هم می توانند خیال آرسنال را در دفاع راحت کنند.

[تصویر: fixtures_0.jpg]
5. مسابقات

درسهایی که آرسنال از فصل گذشته گرفته است باعث میشود تا تکرار اتفاقاتی نظیر شکست 8-2 برابر یونایتد کاملا دور از ذهن باشند. در ژانویه آنها باید با سیتی، چلسی و لیورپول دیدار کند که اگر بتواند از این مرحله به خوبی عبور کند در ادامه مسیر همواری پیش روی خود خواهد دید.

برداشتی آزاد از سایت talksport

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۱۸
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : talk sport
بازدید: ۲,۲۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰