loading
در حال بررسی درخواست شما
تفاضل گل نشان دهنده کیفیت
تفاضل گل نشان دهنده کیفیت

تفاضل گل نشان دهنده کیفیت



هم اکنون آرسنال به همراه چلسی با یک و دو بازی کمتر نسبت منچستر یونایتد در مکان های دوم و سوم لیگ جزیره قرار دارند.این در حالی است که اختلاف امتیاز تیم های مدعی یعنی آرسنال،منچستر و چلسی با دیگر تیم های تعقیب کننده بطور میانگین به 10 امتیاز می رسد.تیم هایی نظیر تاتنهام،سیتی،ویلا و لیورپول که اگر تا آخر فصل شگفتی خلق نکنند باید برای جایگاه چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان با هم مبارزه کنند.
علاوه بر این فاصله امتیازی که بین تیم های مدعی و دیگر تیم ها ایجاد شده است می توان به اختلاف فاحش تفاضل گل های این دو دسته،یعنی دسته تیم های مدعی و دسته تیم های تعقیب کننده نیز اشاره کرد.
در حال حاضر تفاضل گل تیم های مدعی،همگی در عدد 34 برابر است اما وقتی به سمت تیم های رتبه چهارم و پنجم می رویم،مشاهده می کنیم که تفاضل گل تاتنهام به عنوان تیم چهارم جدول 18 و لیورپول تیم پنجم جدول با تفاضل گل 14 است.اختلافی فاحش که می توان آن را ملاکی برای نشان دادن کیفیت بالای تیم های مدعی دانست.
آرسن ونگر اعتقاد دارد که داشتن تفاضل گل بالا در سرنوشت لیگ برتر تاثیر می گذارد و اینکه این روند باید تا آخر فصل یعنی تا ماه می ادامه پیدا کند.
ونگر در کنفرانس خبری روز سه شنبه گفت:
"رقابت تیم ها می تواند خیلی سخت و تنگاتنگ باشد،اجازه دهید این چهار بازی را پشت سر بگذاریم،سپس مشاهده خواهیم کرد که در چه جایگاهی قرار داریم،خیلی سخت و فشرده یه نظر می رسد.
تفاضل گل نشانه ای است از کیفیت تیم ها.می توانید مشاهده کنید که تفاضل گل سه تیم بالای جدول عدد 34 و  بعد از آن پایین می آید و به عدد 18 می رسد،بنابراین تفاضل گل نشانه ای است از کیفیت".

لینک هایبوری فعال شد




آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۷
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰