loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا : كازورلا تاثير بزرگی در تيم خواهد داشت
آرتتا : كازورلا تاثير بزرگی در تيم خواهد داشت

آرتتا : كازورلا تاثير بزرگی در تيم خواهد داشت


سانتی كازورلا كه به تازگی از مالاگا به آرسنال پيوسته است در حال حاضر به همراه تيم در كمپ آلمان به سر می‌برد و آن طور كه آرتتا می گويد او در همين مدت كوتاه به خوبی توانسته است خود را با ديگر بازيكنان هماهنگ كند. آرتتا او را به خوبی می شناسد و شكی ندارد كه وی در فصل آتی بازيكن تاثير گذاری برای آرسنال خواهد بود.


" به لحاظ تكنيكی او توانایی بسيار زيادی دارد. او می تواند در هر دو جناح و همچنين در مركز خط ميانی بازی كند. او بازيكن زرنگی است و با هر دو پای خود به خوبی كار می كند ، در حقيقت من نمی تونم بگويم كه او راست پاست يا چپ پا. او تجربه ای بزرگ و چيزهای متفاوتی را به تركيب ما اضافه خواهد كرد. او برای تيم خريد خوبی خواهد بود.

" متقاعد شده ام كه او تاثير بزرگی را در تيم ايجاد خواهد كرد. سبكی كه آرسنال بازی می كند كاملا مطابق با توانایی های اوست و من اميدوارم كه او در اينجا بسيار موفق خواهد بود."

آرتتا همچنين تحت تاثير نگرش و سرعت هماهنگی لوكاس پودولسكی و اوليويه ژيرو با ديگر بازيكنان قرار گرفته است و اعتقاد دارد كه اين مساله برای رقابت هایی كه آنها در پيش رو دارند بسيار مهم است.

" آنها در تمرينات خوب به نظر می رسند و به خوبی با ساير بازيكنان هماهنگ شده اند. آنها اعتماد به نفس بالایی دارند و با بقيه شوخی می كنند!

" كمپ تمرينی ما خوب است زيرا همه ما زمان خود را با يكديگر می گذرانيم و بدين صورت ميان شما و هم تيمی هايتان يك وابستگی ايجاد می‌شود كه اين زمانی كه شما پا به ميدان مسابقه می گذاريد بسيار مهم است.

" آنها بسيار راحت هستند و اين مجموعه بسيار خاكی و ساده است. آنها بچه های خوبی هستند و همه ما تلاش می‌كنيم كه به تيم كمك كنيم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۱۹
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰