loading
در حال بررسی درخواست شما
گنبری: فرصت بزرگی برای من است
گنبری: فرصت بزرگی برای من است

گنبری: فرصت بزرگی برای من است


وینگر 17 ساله و آلمانی توپچی ها که به تازگی قرارداد حرفه ای خود با باشگاه آرسنال را به امضا رسانده این فرصت را به دست آورده تا در اردوی تمرینی آلمان همراه تیم اصلی باشد.

گنبری فصل گذشته در تیم رزرو عملکردی خیره کننده داشت و حالا به دنبال طی کردن مراحل طرقی است.

"همه چیز به خوبی پیش می رود و من از حضور در کنار تیم اصلی بسیار لذت می برم، تمام تلاشم را می کنم و هر چه در توان دارم ارائه می کنم.

این یک فرصت ویژه برای من است چون تجربه متفاوتی است و می توانم چیزهای زیادی از بازیکنان یاد بگیرم، مطمئن نبودم که همراه تیم خواهم بود یا خیر چون مشکل مصدومیت داشتیم اما در نهایت وقتی به من خبر دادند که با تیم خواهم بود شوکه شده بودم.

فرصت بزرگی برای من است و امیدوارم بتوانم از آن استفاده کنم، در شروع کار کمی نگران بودم ولی رفته رفته جا افتادم، فقط باید به تمرینات بروم و تمام تلاشم را بکنم و از دیگر بازیکنان درس بگیرم."

گنبری فصل گذشته پس از اینکه در 9 بازی برای تیم زیر 18 سال موفق به زدن 6 گل شد به تیم رزرو راه پیدا کرد و 6 بازی هم برای تیم رزرو انجام داد، این ملی پوش آلمانی می خواهد از تجربه فصل گذشته اش استفاده کند تا بتواند در جام کپیتال وان (کارلینگ کاپ سابق) عضوی از تیم اصلی باشد.

"رئیس به من گفت شانس خوبی دارم و باید از آن استفاده کنم، امیدوارم در این فصل چند بازی در جام کپیتال وان و حتی لیگ برتر داشته باشم، فقط باید تمام تلاشم را بکنم و با تمرینات روزانه خودم را به مراحل بالاتر برسانم.

پیوستن به آرسنال قدم بزرگی برای من بود و از آن خوشحال هستم، به اینکه یک توپچی هستم افتخار می کنم و فقط می خواهم از زمان حضورم در باشگاه لذت ببرم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۱۹
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰