loading
در حال بررسی درخواست شما
پارلر خوشبین است
پارلر خوشبین است

پارلر خوشبین است


آرسن ونگر که تیمش از سال 2005 موفق به کسب هیچ جامی نشده است تا اینجای تابستان سه بازیکن در فاز تهاجمی تیم خریداری کرده است، لوکاس پودولسکی، الیویر ژیرو و سانتی کازورلا. با این حال آینده رابین ونپرسی کاپیتان توپچی ها همچنان نا مشخص است.

ری پارلر در مورد شرایط آرسنال در آستانه فصل جدید گفت:

"دوباره به تیم خوشبینم، آنها چند بازیکن خوب به تیم اضافه کرده اند، پودولسکی بسیار با تجربه است، همچنین از خرید کازورلا خوشم آمد، به نظرم او می تواند چیز متفاوتی به خط میانی اضافه کند، منظورم تفکر هجومی بیشتر است.

ژیرو فصل قبل در فرانسه بسیار خوب کار کرد، می دانم لیگ برتر دشوارتر از لیگ فرانسه است ولی شاید او بتواند گامی رو به جلو بردارد، او فیزیک مناسبی دارد پس امیدوارم بتواند در امر گلزنی موفق باشد.

بنابراین تا اینجای کار خریدها مرا تحت تاثیر قرار داده اند، شاید همچنان یک یا دو بازیکن دیگر هم بتوانند به تیم اضافه شوند.

ولی خب تیمهایی که باید با آنها رقابت کنیم منچستر سیتی و یونایتد هستند که تا شروع فصل سعی در تقویت ترکیب تیمشان دارند، همچنین چلسی که چند بازیکن خریده است، پس مثل فصل گذشته فصل هیجان انگیزی خواهیم داشت."

پارلر معتقد است وضعیت ونپرسی مناسب نیست و باید هر چه زودتر تکلیف وی مشخص شود، این در حالیست که منچستر یونایتد به شدت دنبال کاپیتان توپچی هاست.

"مطمئنم ونگر می خواهد تا قبل از بازی هفته بعد با ساندرلند همه چیز مشخص شود چون وضعیت بسیار نا مناسبی است.

اگر رابین بگوید می خواهد بماند مطمئن هستم هواداران مشکلی با این قضیه نخواهند داشت، می دانید که اگر چند گل در بازیهای اول بزنید مردم به سرعت همه چیز را فراموش می کنند.

اما وضعیت چندان جالب پیش نمی رود، هرگز نمی دانید واکنش هواداران در صورت ماندن وی چگونه است.

به هر حال وضعیت هر چه زودتر باید مشخص شود، می دانم در حال حاضر مساله چانه زنی سر قیمت است و آرسنال نمی خواهد او را با قیمت پایین از دست بدهد پس انتظار می رود در هفته جاری مذاکراتی صورت بگیرد و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد."

الکس سانگ هم مورد توجه بارسلونا قرار گرفته ولی ری پارلر می گوید فکر نمی کند آرسنال او را از دست بدهد.

"به نظر من او به یکی از مهمترین بازیکنان آرسنال تبدیل شده است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲۲
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۹۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰