loading
در حال بررسی درخواست شما
اعلامیه تسلیت و همدردی کانون هواداری
اعلامیه تسلیت و همدردی کانون هواداری

اعلامیه تسلیت و همدردی کانون هواداری


"" به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در زلزله‌هايي كه روز گذشته در سه‌ شهر ورزقان، هريس و اهر رخ داد و در سطح پنج استان آذربايجان غربي و شرقي، اردبيل، زنجان و گيلان حس شد، شمار قربانيان از مرز 250 تن كه عمده آنان در مناطق روستايي داراي بافت فرسوده ساكن بوده‌اند، گذشت.

عمليات امدادرساني در مناطق زلزله‌زده و خارج‌سازي افراد از زير آوارها در حالي ادامه دارد كه ساعتي پيش از تولد نوزادي در بيمارستان صحرايي خبر مي‌رسد.

براساس گزارش خبرنگار ايسنا در آذربايجان شرقي، حال اين مادر و كودك خوب است.

همچنين در حال حاضر علاوه بر نيروهاي امدادي، اورژانس‌هاي اجتماعي و اكيپ‌هاي امدادرساني در مناطق زلزله‌زده مستقر هستند و براي تسلي خاطر بازماندگان به ارائه مشاوره مي‌پردازند.

در عين حال منادي نماينده مردم تبريز با اشاره به آزردگي خاطر مردم و نمايندگان آنها از نحوه انعكاس اخبار مربوط به زلزله در صدا و سيما، گفت: اين موضوع احساسات عمومي را جريحه‌دار كرده است. ""




"" نماينده‌ي مردم ورزقان گفت: همه روستاهاي حد فاصل شهرستانهاي ورزقان، اهر و هريس از 20 تا 100 درصد تخريب شده است و 60 درصد از منازل شهرستان ورزقان نيز خسارت‌هاي كلي و جزيي ديده‌اند.

الله وردي دهقاني در گفت و گو با خبرنگار پارلماني ايسنا، گفت: كمك رساني و امداد رساني از سوي مردم و امدادرسانان همچنان در سطح منطقه ادامه دارد و از استانها و شهرستان‌هاي همجوار كمك‌هاي مردمي به سطح منطقه گسيل شده است.

وي تعداد كشته‌هاي شهرستان ورزقان را بين 80 تا 100 نفر اعلام كرد و افزود: البته اين آمار به دليل انتقال تعداد زيادي از مجروحان زلزله به شهر تبريز نهايي نيست.

وي با بيان اين كه امداد رساني در ساعات اوليه زلزله ضعيف بود افزود: هر چه از ساعت وقوع زلزله مي‌گذرد حجم كمك‌ها و امداد رساني‌ها به منطقه بهتر و بيشتر شده است، اما نياز فوري منطقه به چادر، مواد غذايي، كنسروجات، نان و پتو همچنان پا برجاست، مردم مناطق زلزله زده به شدت به اين اقلام نياز داشته و از مسئولان و مردم استمداد كمك دارند.

وي در پايان به مردم داغديده مناطق زلزله زده تسليت گفت و براي بازماندگان آنان صبر مسئلت كرد. ""





کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران ضمن تسلیت به همه بازماندگان این فاجعه طبیعی از ورزش دوستان عزیز تقاضا دارد تا حدالامکان با ارسال کمک های مردمی و خون های اهدایی باقی ماندگان این زلزله شوم را یاری نمایند.



آرمان امیرحمدی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: اخبار کانون رسمی هواداران
منبع : کانون هواداری
بازدید: ۱,۶۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰