loading
در حال بررسی درخواست شما
کلن 0 - 4 آرسنال
کلن 0 - 4 آرسنال

کلن ۰ - ۴ آرسنال

آخرین بازی آرسنال قبل از شروع لیگ شروع شد و آرسنال با ترکیب زیر و با حضور ثابت 3خرید جدید خود به مصاف کلن تیم اسبق لوکاس پودولسکی رفت و هواداران کلن از لوکاس به گرمی استقبال کردند.


ترکیب آرسنال : مانونه - یناریس - مرته ساکر - ورمالن - گیبس - کوکلن - چمبرین - کازورلا - والکات - پودولسکی و ژیرو



نیمه اول : 


بازی متعادل توسط هر دو تیم شروع شد و اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 5 و توسط توپ ربایی خوب کوکلن و پاس در عمقی که برای ژیرو داد شکل گرفت هر چند شوت ژیرو را دروازبان به کرنر فرستاد اما همین کرنر ارسالی توسط خرید اخیر توپچی ها سانتی کازورلا ارسال شد که با تاثیر مرته ساکر ، توپ به ورمالن رسید و او هم با یک ضربه سر اولین گل بازی را به ثمر رساند.

بازی بعد گل چند دقیقه ای آرام پیش رفت تا اینکه والکات با یک سانتر خوب توپ را به ژیرو رساند که ژیرو هم با یک ضربه سر توپ را برای کازورلا کاشت ولی شوت کازورلا توسط دروازبان به کرنر رفت که این کرنر هم شروعی برای گل دوم آرسنال بود به گونه ای که توپ در سمت راست محوطه جریمه به چمبرلین رسید و بازیکن کلن روی الکس مرتکب خطا شد و لوکاس پودولسکی پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را در خلاف جهت حرکت دروازبان وارد دروازه تیم سابقش کرد.

چند دقیقه بعد از گل اولین موقعیت کلن روی اشتبها کوکلن در پاس به عقب شکل گرفت که شوت بازیکن کلن با اختلاف کم به بیرون رفت. 
بازی در این دقایق پر موقعیت دنبال می شد که اکثر این موقعیت ها برای یاران آرسن ونگر به خصوص ژیرو به وجود آمد. دو موقعیت خوب او که یکی توسط همکاری خوب والکات و چمبرلین و پاس چمبرلین و دیگری توسط کازورلا شکل گرفت راهی به جایی نبرد تا کماکان پای ژیرو در اولین بازی با لباس آرسنال به گلزنی باز نشود. او همچنین روی کرنر ارسالیه کازورلا هم بدشانس بود و ضربه سرش باز هم به کرنر فرستاده شد.

بازیکنان کلن هم چند بار با شوت های خود شانس خود را امتحان کردن که هیچکدام نتیجه ای در پی نداشت و 2شوت نیز توسط مانونه مهار شد.

در دقایق پایانی نیمه اول پودولسکی پاسی برای گیبس فرستاد و گیبس هم با فرار خوب خویش با پاسی خوب توپ را به خوده پودولسکی رساند تا با ضربه پای چپ لوکاس گل سوم آرسنال به ثمر برسد.

نکته جالب نیمه اول زدن سوت پایان نیمه 30 ثانیه زود تر از تمام شدن 45 دقیقه بود!

نیمه دوم : 

در بین نیمه ونگر کاملا ترکیب خود را عوض کرد به گونه ای که به جز پودولسکی همه بازیکنان تعویض شدند.

آرسنال نیمه دوم را با ژسنی - جنکینسون - جورو - کوشلنی - سانتوس - دیابی - سانگ - آرشاوین - ژروینیو - نبری و پودولسکی آغاز کرد.

شروع این نیمه هم متعادل بود و دو تیم اندک موقعیت های نچندان مهم ایجاد می کردند تا اینکه اولین موقعیت توسط شوت سرکش بازیکن کلن ایجاد شد و که با بدشانسی او همراه بود و توپ به تیر افقی دروازه برخورد کرد و روی خط فرود آمد و به ژسنی رسید.

اما چند دقیقه بعد آرسنال روی حرکت زیبا و انفجاری ژروینیو که با یک فرار زیبا و و موقعیت سازی برای شوت خود همراه بود به گل چهارم رسید.

چند دقیقه بعد از این گل ، رابین فن پرسی و شاماک هم به جای نبری و پودولسکی وارد میدان شدند تعویضی که برای بسیاری از هواداران آرسنال بسیار مهم بود!بازوبند هم به دست رابین بسته شد.

بازی هم تا دقایق پایانی متعادل و کم موقعیت پیگیری شد تا اینکه در آخرین لحظه آرشاوین پاسی دیدنی به ژروینیو داد و او را در موقعیتی عالی قرار داد اما ژروینیو با تعلل بیش از حد این موقعیت را از دست داد تا ضد حمله ای خطرناک از کلن آخرین موقعیت بازی را تشکیل دهد که این حمله نیز راه به جایی نبرد و بازی با نتیجه 4 بر 0 پایان یافت.


نکات بازی : 

- تطبیق خوب و سریع 3 بازیکن تازه وارد که هر سه بازی خوبی از خود نشان دادند.

- با اینکه شماره پودولسکی و کازورلا به طور رسمی اعلام نشده است در این بازی به ترتیب شماره ی 9 و 30 را به تن کردند.

- نقش مرکزی چمبرلین که باز هم به خوبی و با تسلط از پس این پست برامد همچنین با والکات نیز همکاری های خیلی خوبی داشت و هماهنگ نشان دادند.

- در نیمه دوم آرشاوین برای اولین بار توسط ونگر هم نقش مرکزی تری گرفت و همانند تیم ملی روسیه در این 45 دقیقه هم در این پست خیلی خوب کار کرد.

- استقبال گرم هواداران کلن از ستاره محبوبشان لوکاس پودولسکی دیدنی بود در پایان بازی همه برای لوکاس دست می زدند و او هم جواب محبتشان را می داد. همچنین بازیکنان کلن و لوکاس نیز از هم به گرمی استقبال کردند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲۲
به قلم شهریار بزرگمهر
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۸۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰