loading
در حال بررسی درخواست شما
گراهام: جام در منچستر خواهد ماند!
گراهام: جام در منچستر خواهد ماند!

گراهام: جام در منچستر خواهد ماند!

این مرد 67 ساله باور دارد وجود مهره های قوی برای سیتی، و تجربه ی فرگوسن برای منچستر، برگ برنده محسوب خواهد شد تا یکی از این دو تیم به عنوان قهرمانی جزیره نائل شوند.

او امروز، یکشنبه، در مصاحبه با میرور نظرات خود را در خصوص تیم های لیگ برتری و شانس آنها برای قهرمانی بیان کرد:

" من اینطور احساس می کنم، جام در منچستر خواهد ماند... خواه یونایتد، خواه سیتی.

سیتی هنوز خرید بزرگی نداشته، امّا نگاه کنید... آیا واقعا نیازی به این کار هست؟

در مورد داوید سیلوا و سرخیو آگوئرو، آنها بازیکنانی در کلاس جهانی هستند. توز هم هنوز آنجاست... آنها خط دفاعی سازماندهی شده ای دارند و در پشت این خط ما جو هارت را می بینیم... در خط میانی نیز بسیار قوی هستند. "

" یونایتد؟ .. آنها نیاز دارند تقویت شوند و فکر می کنم فرگوسن این را بداند.

اما به هر حال آنها بازیکنانی مثل رونی، ولبک، هرناندز، اشلی یانگ و نانی را در تیم خود دارند و قدرت بزرگی خواهند بود. "

گراهام خود به عنوان مربی دو عنوان لیگ را در سال های 88-89 و 90-91 برای آرسنال به ارمغان آورده است. امّا شانسی برای توپچی ها در رقابت بر سر قهرمانی در فصل آتی قائل نیست.

آرسن ونگر در نقل و انتقالات تابستانی سعی در آوردن بازیکن های با استعداد به آرسنال داشته و گراهام امیدوار است آنها بتوانند خود را با لیگ جزیره هماهنگ سازند و آرسنال در بین چهار تیم بالای جدول باقی بماند.

" آرسنال مدّعی حضور در بین چهار تیم بالای جدول است.. سانتی کازورلا یک استعداد واقعی است. آنها همچنین پودولسکی و ژیرو را در خط حمله دارند.

شاید برای پودولسکی مشکلی پیش نیاید، زیرا او در بوندس لیگا بازی کرده و فوتبال آلمان شبیه ماست. او افتخار بزرگی در سطح اروپا نداشته، امّا از دیدگاه من او در سمت چپ کارایی بالایی خواهد داشت. او می تواند در چند پست بازی کند. امّا ممکن است کار برای ژیرو کمی دشوار تر باشد، زیرا لیگ فرانسه خیلی سخت و درگیرانه نیست. "

تاتنهامی ها که در بخش مدیریتی تغییراتی داشته اند، با آوردن آندره ویلاس بواس، سرمربی اسبق چلسی، ردنپ 65 ساله و موفق را بر کنار کردند. و گراهام فکر می کند این قمار برای دنیل لوی، مدیر این باشگاه جواب بدهد.

" او در سطوح بالا فقط دو تجربه ی کاری داشته است. در پورتو فوق العاده عالی و درخشان بود. شاید در چلسی زمان کمی به او داده شد، نمی توان خیلی بر او سخت گرفت. امّا اگراوضاع خوب پیش برود او می تواند تاتنهام را به لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا برساند. "

چلسی نیز پس از قهرمانی در اروپا به خوبی یارگیری کرده امّا جورج گراهام، که خود به عنوان بازیکن برای این تیم بازی کرده است معتقد است آن ها نمی توانند به این زودی قهرمان لیگ شوند.

" به نظر می رسد آنها بازیکنان سریع و باهوشی داشته باشند. مشاهده ی سبکی که آنها برای بازی اتّخاذ خواهند کرد جالب خواهد بود، دی متئو باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

آیا چلسی با پاس های سریع و پشت سر هم روش بارسلونا را در پیش خواهد گرفت؟ یا روی سیستم پیشین خود که البته سال گذشته به کمک آن موفّق بودند پافشاری خواهند کرد؟

به هر حال من هنوز فکر نمی کنم آنها در حدّ و اندازه هایی باشند که بتوانند عنوان لیگ را تصاحب کنند. "

انتصاب برندن راجرز به عنوان سرمربی لیورپول گراهام را تحت تاثیر قرار داده، امّا او آینده ی روشنی را برای این مرد ایرلندی در آنفیلد متصوّر است...

" راجرز در اولین تجربه ی مربّی گری اش در ریدینگ دوران سختی را پشت سر گذاشت و شاید در تلاش بود همه چیز را خیلی سریع تغییر دهد. او راه درازی در پیش دارد...

با این حال او توانایی هایش را در سوانسی نشان داد. امّا لیورپول دنیایی متفاوت برای او خواهد بود، یک باشگاه به واقع بزرگ، ومن برای او آرزوی موفّقیّت دارم و امیدوارم فرصت این کار به او داده شود. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲۲
به قلم علی عابدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com
بازدید: ۱,۱۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰