loading
در حال بررسی درخواست شما
پودولسکی: اینجا راحتم
پودولسکی: اینجا راحتم

پودولسکی: اینجا راحتم



پودولسکی برای اولین بار در دیدار دوستانه مقابل کلن پیراهن آرسنال را بر تن کرد و موفق شد در پیروزی 4-0 آرسنال مقابل تیم سابقش 2 گل به ثمر برساند.

مهاجم ملی پوش آلمانی آرسنال اذعان میکند گلزنی مقابل تیم دوران جوانیش سخت بوده است اما امیدوار است شروع امیدوار کننده اش آغاز دوران حرفه ای به یادماندنیش برای آرسنال باشد.

پودولسکی می گوید: " از نخستین روز احساسی مانند اینکه عضوی از آرسنال هستم را داشتم و از بازی کردن در اینجا و پوشیدن این پیراهن بسیار افتخار میکنم.

" بسیار از آن لذت بردم. پیش از مسابقه تعداد زیادی از بازیکنان در مورد شهر و ورزشگاه شگفت زده بودند. این یک مسابقه فوق العاده بود و من در نخستین بازی خود برای آرسنال دو گل زدم، بنابراین بسیار خوب بود. این آزمون خوبی برایمان بود و امیدوارم هفته بعد بتوانیم مقابل ساندرلند به پیروزی برسیم.

" این خیلی آسان نبود ( گلزنی مقابل کلن ). من طی سال های طولانی بازی های زیادی برای کلن انجام داده ام. زمانی که جوان بودم اینجا باشگاه من بود، بنابراین زدن دو گل به تیم خود کار آسانی نیست.

" پس از پایان مسابقه شما دیدید که هواداران هنوز مرا دوست دارند! من در مورد هواداران آرسنال بسیار شگفت زده شدم؛ زیرا تعداد زیادی از آن ها در ورزشگاه بودند. شنیدم که آن ها نام مرا فریاد می زنند و بسیار شگفت زده شدم.

" ما در طول یک رور دو نوبت تمرینی داشته ایم، اکنون به لندن باز می گردیم و یک روز استراحت می کنیم و سپس می توانیم برای مسابقه مقابل ساندرلند تمرکز کنیم"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲۳
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰