loading
در حال بررسی درخواست شما
ژیرو بازیکن با ارزشی خواهد بود
ژیرو بازیکن با ارزشی خواهد بود

ژیرو بازیکن با ارزشی خواهد بود

لورن کوشلنی معتقد است اولیویه ژیرو بازیکن بسیار با ارزشی در فصل آتی خواهد بود.

پیش از اینکه کوشلنی به لورینت و ژیرو به مونت پلیر بروند، این دو ملّی پوش فرانسوی در تیم تورز دوست نزدیک هم بودند.

حال هر دو در آرسنال هستند و لورن باور دارد این مهاجم 192 سانتی در امارات خواهد درخشید.

"او در مونت پلیه کارنامه ی بسیار خوبی داشته است، لذا از پیوستن او به تیم بسیار خوشحالم. "

" من در تورز در کنار او بازی کرده ام. بازیکن فوق العاده ای بود. و حالا او گلزن قهّاری شده و اعتماد به نفس بالایی دارد. من از کیفیت بالای او آگاهم و می دانم آنرا به تیم خواهد بخشید. "

" می دانم که او از نظر جسمی برای بازی در جزیره چیزی کم ندارد. آمادگی بدنی برای یک مهاجم اعتماد به نفس را به ارمغان می آورد. من اطمینان دارم برای آغازی خوب در آرسنال او سخت کار می کند. "

" او مثل شاماک قد بلند است و پشت به دروازه بسیار خوب کار می کند. من فکر می کنم اگر با بازیکنان تکنیکی خود بازی کنیم او را خوشحال کرده ایم. او همچنین در محوطه ی جریمه تمام کننده ی خوبی است. "

ژیرو و کوشلنی برای رسیدن به این جایگاه مسیر مشابه ای را پیموده اند. هر دو از رده های پایین در فرانسه کار خود را آغاز کردند و اکنون در سطح ملّی و باشگاهی سرشناس هستند.

" ما به لحاظ حرفه ای مشابه هم بودیم، جوان تر که بودیم مشکلات خاصّ خودمان را داشتیم. امّا حالا شرایط بهتر شده. سخت کار می کنیم و مربّیانی داریم که به ما اعتماد به نفس می دهند. "

" اولین بار او را در تورز ملاقات کردم، تیمی که با هم یک سال در آن فوتبال بازی کردیم. این تیم به تازگی به دسته دو راه یافته بود و با گلزنی های ژیرو رقابت های آن سال را با مقام ششمی به پایان رساندیم. "

" پس از آن من به لورینت رفتم و او یک سال دیگر آنجا ماند و جایزه ی برترین گلزن را از آن خود کرد. سپس به مونت پلیه نقل مکان کرد و برای این تیم گل های زیادی به ثمر رساند. او قهرمان این تیم بود و من برای او بسیار خوشحالم. " 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲۴
به قلم علی عابدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰