loading
در حال بررسی درخواست شما
ویچک کار سختی خواهد داشت
ویچک کار سختی خواهد داشت

ویچک کار سختی خواهد داشت


لوکاژ با توجه به پایداری شزنی درون دروازه٬ فصل گذشته کار سختی برای راهیابی به ترکیب ابتدایی داشت و تنها در ۶ بازی برای آرسنال به میدان رفت.

ولی ملی پوش لهستانی میداند که چطور همه چیز خیلی سریع تغییر میکند٬ مانند از دست دادن جایگاهش در سال ۲۰۱۱ به دلیل مصدومیت. لوکاژ حالا آماده جبران زمان های از دست رفته است.

"خیلی سریع همه چیز تغییر میکند. خودم این را تجربه کرده ام٬ بنابراین آماده برخاستن هستم. اطمینان دارم که میتوانم شماره ۱ باشم.

"باید بگویم بسیار خوشحالم. مشکل کوچکی از ناحیه شانه داشتم ولی تا کنون برای من همه چیز به خوبی پیش رفته است. از سطح آمادگی و احساسی که در زمین دارم راضی هستم.

"بازیهای پیش فصل همیشه یک شروع تازه است و یک کار سخت باری ما. باید برنامه دویدن ها و وزنه زدن ها را با یکدیگر دنبال کنیم و اینطور نیست که ما فقط دروازبانی انجام دهیم! در چند هفته ی گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم."

فابیانسکی میگوید متود تمرینی آرسنال بر اساس تثبت بازیکنان در جایگاهشان است٬ حداقل دروازبانان که اینگونه هستند.

"در حال حاضر باید بگویم که به صورت ویژه تمرکز کرده ایم - خصوصا ما دروازبانان - تمرکز بر روی تثبیت موقعیتمان در جایگاه های معین. تمرینات زیادی را با وزنه انجام میدهیم که به ما کمک میکند توان پاهایمان را افزایش دهیم و هر چیز دیگری که باعث پیشرفت ما در این مرحله شود.

"فصل گذشته فرصت های زیادی برای بازی نداشتم ولی همیشه تمرکز کرده ام و به دنبال پیشرفت بوده ام٬ خصوصا در مورد سانترها زیرا فکر میکنم این مورد موضوع مهمی برای دروازبانان است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰