loading
در حال بررسی درخواست شما
می توانید گل های بیشتری شبیه گل دومم ببینید
می توانید گل های بیشتری شبیه گل دومم ببینید

می توانید گل های بیشتری شبیه گل دومم ببینید


ملی پوش آلمانی آرسنال در نخستین بازی خود برای این تیم موفق شد مقابل کلن دو گل به ثمر برساند که گل دوم او با پاس رو به عقب کیرون گیبس و شوت پر قدرت این مهاجم 27 ساله از گوشه محوطه جریمه شکل گرفت.

این سریع ترین روشی بود که او خود را به هواداران جدیدش معرفی کند و پودولسکی می گوید هنوز چیزهای بیشتری برای ارائه کردن دارد.

" هواداران آرسنال می توانند منتظر دیدن این نوع گل ( گل دوم ) از من باشند. این یک گل خوب بود. ما به همراه ترکیبی خوب، بسیار خوب بازی کردیم و این لذن بخش بود.

" پاس کاری و تحرک تیم عالی بود و این یک بازی خوب بود. این چیزی است که من میخواهم و آن را دوست دارم. دوست دارم سریع پاس بدهم و بازی بدون توپ انجام دهم. این سبک بازی من است و ما به این سبک بازی می کنیم.

" تطبیق یافتن با آن برای من بسیار آسان است. این یک تیم خوب است و همچنین بچه ها نیز بسیار خوب هستند. بودن به عنوان یکی از این بچه ها آسان بود. این یک جو فوق العاده است."

عملکرد چشمگیر پودولسکی در آغاز کارش با آرسنال باعث شد مورد تشویق قرار گیرد و او معتقد است این نشانه خوبی برای آینده است.

" پنج یا شش تیم در لیگ برتر وجود دارند که می توانند برای قهرمانی رقابت کنند و ما نیز یکی از آن ها هستیم. ما واقعا می خواهیم این جام را برنده شویم و امیدوارم که بتوانم گل های زیادی به ثمر برسانم و در لیگ برتر به باشگاه کمک کنم.

" زمانی که یک فوتبالیست هستید باید برای پیروزی در زمین آماده باشید. چه مقابل کل و چه مقابل ساندرلند، شما یک فوتبالیست هستید و باید برای پیروزی در بازی ها آماده باشید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲۵
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰