loading
در حال بررسی درخواست شما
بهترین نویسنده
بهترین نویسنده

بهترین نویسنده





7 سال از تاسیس تنها کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران می گذرد و در طول این مدت افراد زیادی به طرق مختلف برای رشد و بقای این کانون زحمت کشیده اند که در این میان نویسندگان سایت همواره یکی از محوری ترین نقش ها را به عهده داشته اند.

به لطف خدا همچنان شاهد این هستیم که نویسندگان سایت بدون هیچ گونه چشم داشت و نفع مالی و تنها از روی علاقه شخصی از وقت خود هزینه می کنند و در تلاشند تا اخبار مربوط به باشگاه در خبرگذاری های مختلف خارجی را با کمترین تاخیر ممکن تحت پوشش و بصورت ترجمه فارسی در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

از این رو نظر به قدردانی از بخش کوچکی از زحمات این عزیزان بر آن شدیم تا پس از این هر سه ماه یکبار و درواقع در انتهای هر فصل تقویمی ، طی یک نظرسنجی عمومی بهترین نویسنده سایت از دید کاربران را انتخاب نموده و از طرف کادر مدیریتی کانون از او تقدیر به عمل آوریم تا شاید ذره ای از لطف این دوستان را جبران کرده باشیم.

بدیهی است تمام کاربران عزیز زین پس با دقت بیشتری عملکرد بخش خبری کانون را دنبال خواهند کرد و البته هدف ما همواره جلب رضایت شما عزیزان بوده است و امیدواریم با انتقادات و پیشنهادات خود از طریق راه های ارتباط با کادر مدیریت در سایت رسمی کانون و فروم هایبوری ما را در بهبود کیفیت کارمان یاری کنید.


با تشکر

مسئول تحریریه کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲۶
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: اخبار کانون رسمی هواداران
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۲۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰