loading
در حال بررسی درخواست شما
پروژه جانشینی رابین
پروژه جانشینی رابین

پروژه جانشینی رابین


کاپیتان آرسنال پس از گذراندن هشت فصل در این تیم دیروز با قراردادی 24 میلیون پوندی به منچستر یونایتد پیوست، خیلی ها این انتقال را مانع بزرگی در آرزوهای آرسنال برای کسب قهرمانی می دانند ولی نایجل وینتربرن مدافع سابق توپچی ها معتقد است با اضافه شدن بازیکنانی مثل کازورلا، ژیرو و پودولسکی نباید آرسنال را به طور کامل از جمع مدعیان خارج کرد.

"خیلی دوست داشتم ونپرسی در آرسنال بماند، اما با توجه به حضور پودولسکی، ژیرو و کازورلا آنها سه بازیکن با کیفیت دارند که تیمی قویتر نسبت به فصل گذشته خواهند ساخت.

این فصل نسبت به فصل گذشته خوشبین تر هستم چون آرسنال خریدهای خود را زود انجام داده و چند بازیکن با کیفیت به ترکیب خود اضافه کرده است."

وینتربرن معتقد است فروش ونپرسی با 24 میلیون پوند با توجه به شرایط سنی و قراردادش معامله خوبی برای آرسنال بوده است اما آرسنال حالا باید به دنبال راهی باشد که خلا گلزنی های فصل قبل وی را جبران کند.

"دریافت 24 میلیون پوند بابت بازیکنی 29 ساله که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده خیلی بالاست، اما مساله مهم این است که چگونه می توان خلا گلزنی وی را پر کرد.

پودولسکی جای ونپرسی را در ترکیب خواهد گرفت و ژیرو هم گاهاً در ترکیب قرار خواهد گرفت، با آمدن کازورلا به تیم - بازیکنی شگفت انگیز و فوق العاده - آرسنال قدرتمندتر از فصل گذشته خواهد بود و فکر می کنم ونگر با همین ترکیب تا ژانویه سر خواهد کرد و شرایط را قبل از ورود به بازار نقل و انتقالات بررسی خواهد کرد."

پس از جدایی بازیکنانی مثل فابرگاس، نصری و ونپرسی وینتربرن معتقد است تنها راهی که آرسنال می تواند ستارگانش را نگه دارد این است که به دوران بی جامی پایان دهد، او همچنین معتقد است توماس ورمالن کاپیتان مناسبی برای آرسنال است.

"بازیکنان وقتی می خواهند در باشگاه شما باشند که شما جام ببرید و آرسنال باید تلاش کند و شرایط را تغییر دهد.

قبلاً اینگونه بود که آرسنال پس از اینکه بازیکنانش از اوج فاصله می گرفتند آنها را می فروخت، بازیکنانی مثل هانری و ویرا، ولی حالا آنها بازیکنانی مثل فابرگاس،نصری و ونپرسی را از دست داده اند که در بهترین دوران بازی خود بودند.

هیچکس نمی تواند در مورد بردن جام پیشگویی کند اما آرسنال باید تا ماه مارس و آپریل خودش را در بالای جدول و در بین مدعیان نگه دارد، پس از آن باید ببینیم که آیا این بازیکنان می توانند از این مسیر سخت با سربلندی بیرون بیایند یا خیر.

من هر روز در تمرینات تیم نیستم ولی کادر فنی می دانند چه کسی می تواند بیش از بقیه به تیم کمک کند و نقش کاپیتانی ونپرسی را به عهده بگیرد، شاید آن فرد توماس ورمالن باشد، او جایگاه محکمی در تیم دارد ولی باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲۶
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۵۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰