loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا: این بار متفاوت است
آرتتا: این بار متفاوت است

آرتتا: این بار متفاوت است


توپچی ها فصل گذشته شروعی دشوار در لیگ داشتند و از هشت بازی ابتدایی فصل خود فقط در سه بازی موفق به کسب برد شدند، ولی در نهایت توانستند فصل را در رتبه سوم به پایان برسانند و به لیگ قهرمانان راه پیدا کنند.

آرتتا اصرار دارد توپچی ها می توانند برابر هر تیمی موفق شوند ولی می گوید بازی اول با ساندرلند نقشی کلیدی در شروع کار خواهد داشت.

"مطمئناً باید بهتر از فصل قبل شروع کنیم، همچنین باید سعی کنیم بازیکنانمان را برای مدت بیشتری نسبت به فصل قبل آماده داشته باشیم و کمتر از فصل قبل گل بخوریم.

همه اینها ممکن است و از روز اول ما باید با این تفکر به زمین برویم که به خوبی بقیه تیمها هستیم، به شخصه فکر نمی کنم تیمی به خوبی ما باشد، من هم تیمی هایم را خوب می شناسم.

اگر همه سرحال، آسوده و آماده مبارزه باشند می توانیم از پس این کار بیاییم."

آرتتا که در آخرین روز نقل و انتقالات تابستان گذشته به آرسنال پیوست فصلی موفق را پشت سر گذاشت و خودش را به عنوان یکی از قابل اعتماد ترین بازیکنان تیم مطرح کرد، او حالا امیدوار است برای فصل جدید چیزهای بیشتری از خودش ارائه کند.

"هر سال به دنبال بهتر کردن آمار خود هستید و اینکه چگونه می توانید به تیم کمک کنید. خواهیم دید رئیس چه انتظاراتی از من دارد، من همیشه تمام تلاش خودم را می کنم و این قضیه تغییر نخواهد کرد.

روزی که به باشگاه پیوستم دیوانه وار بود، یک هفته قبل از آن شکستی سنگین مقابل یونایتد داشتیم و همه چیز حول آن بود و ناگهان چند بازیکن در یک روز به تیم پیوستیم.

سعی کردیم خیلی زود تیم را بازسازی کنیم و در این امر موفق بودیم اما امسال می توانیم گامی رو به جلو برداریم و این هدف و آرزوی همه است، می توانم جو جدیدی را در تیم حس کنم، وضعیت باشگاه با ثبات است و هواداران هیجان زده هستند، این چیزی است که ما نیاز داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲۶
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰