loading
در حال بررسی درخواست شما
ترجیح میدادم ونپرسی را به PSG بفروشم
ترجیح میدادم ونپرسی را به PSG بفروشم

ترجیح میدادم ونپرسی را به PSG بفروشم


ونپرسی راهی منچستر یوناتید شد و احتمالا دوشنبه در پیراهن آنها مقابل اورتون قرار خواهد گرفت.

ونگر اعلام کرد چاره ای جز فروش رابین نداشته و البته ترجیح میداده که ونپرسی به تیمی خارج از لیگ برتر منقل شود.

"ما رقیبمان را قوی تر کردیم٬ میخواستیم به هر قیمتی از این انتقال جلوگیری کنیم٬ ولی قادر به انجام این کار نبودیم.

"صادقانه بگویم٬ ترجیح میدادم او را به تیمی خارج از لیگ برتر بفروشم٬ برای مثال به پاریس سن ژرمن٬ تا منچستر یونایتد. آنها این مزیت را داشتند که پیش از این مقابل او قرار گرفته بودند و کلاس و ارزش بالای او را میشناختند. 

"او از هر لحاظی واقعا یک بازیکن منحصر به فرد در دنیا است. در زندگیم بازیکنان زیادی را ندیدم که چنین کیفیتی در دریافت توپ و هوش در حرکت داشته باشند.

"متاسفانه٬ ما با واقعیتی مواجه هستیم٬ واقعیت اقتصادی و واقعیت خواسته و میل بازیکن. زمانی که قادر نیستید قرارداد یک بازیکن را تمدید کنید و او در سال آخر قراردادش به سر میبرد٬ راه دیگری جز اینکه اجازه دهید او برود ندارید.

"این ناراحت کننده است زیرا او بازیکنی بود که برای هشت سال در آرسنال بازی کرد و متاسفانه این نیز یک مورد دیگر است که باید آن را هضم کنید. ما موارد زیادی را هضم کرده ایم و همواره پابرجا مانده ایم. این یک چالش واقعی است."

ونگر اعلام کرد جایگزین کردن ونپرسی کار سختی است ولی به خریدهای تابستانی باشگاه اشاره میکند٬ الیویه ژیرو و لوکاس پودولسکی.

"ونپرسی بازیکنی بود که فصل گذشته ۳۰ گل در لیگ برتر به ثمر ساند. او تقریبا در تمام بازیها گلزنی کرد٬ بنابراین جانشینی او برای مهاجمان ما یک چالش خواهد بود.

"وضعیت اقتصادی٬ تنها وضع جلب رضایت است. ولی شما با پول در زمین بازی نمیکنید٬ شما با کیفیت بازیکنان به بازی میروید. زمانی که ما بازیکنانی مانند او را از دست میدهیم٬ همیشه سخت خواهد بود.

"جدایی ونپرسی شانس بیشتری را به ژيرو میدهد زیرا زمانی که ونپرسی در تیم بود او انتخاب نخست میبود و سایرین پس از او قرار داشتند. بنابراین قطعا آنجا خلاءی است که باید پر شود و این بستگی به فردی دارد که این شانس به او میرسد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Goal.com/en from TF1
بازدید: ۱,۵۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰