loading
در حال بررسی درخواست شما
جو فوق العاده است
جو فوق العاده است

جو فوق العاده است


مردان آرسن ونگر از یک کمپ تمرینی مثبت در آلمان لذت بردند. جایی که سه خرید جدید تیم نیز این فرصت را پیدا کردند تا با هم تیمی های جدیدشان بیشتر ارتباط برقرار کنند.

چمبرلین مطمئن است که این سه نفر اثر مثبت و بزرگی خواهند داشت و خارج و داخل زمین برای تیم بسیار با ارزش خواهند یود.

او به آرسنال پلیر گفت : " در تمرینات من کسانی مثل پودولسکی و ژیرو را می بینم و سپس ما ژروینیو و تئو ولکات را نیز داریم. بنابراین این بسیار عالی به نظر می رسد. این امر یک رقابت قوی و سالم را به وجود خواهد آورد که نتیجه اش فقط این است که ما مجبور می شویم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

" اما همچنین ما اوقات خوبی داریم و همگی با هم دوستیم. همه با هم متحد و یکی هستیم و به دنبال آنیم تا در انتهای فصل به هدفی مشترک برسیم. همه ما خود را تحت فشار قرار می دهیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم و این مساله خوبی است.

" همه ما عزممان را برای موفقیت جزم کرده ایم ، همه به سخت ترین شکل ممکن کار میکنیم و می دانیم که هدف و مقصدمان چیست. باید در این مورد که چطور به آنها دست پیدا کنیم با هم صحبت کنیم و تمام جزئیات اعم از فیزیکی و روانی را مدنظر داریم. این واقعا برای ما مثبت به نظر میرسد."

اوکسلید چمبرلین از اضافه شدن پودولسکی ، ژیرو و سانتی کازورلا بسیار لذت برده است و باور دارد آنها زمین را بر لرزه در خواهند آورد.

این بازیکن جوان گفت : " مهاجمان جدید واقعا خوب به نظر می رسند. فکر می کنم پودولسکی یکی از بهترین شوت زن هایی است که تا کنون دیده ام. اولیویه هم بد نیست او گل هایی در تمرینات به ثمر رسانده است.

" همه آنها خریدهای خوبی به نظر می رسند. سانتی هم فوق العاده به نظر میرسد. او یک بازیکن به سبک اسپانیایی است. بازیکنی فوق العاده با تکنیک و سرزنده. او می تواند گلزنی کند ، می تواند دریبل زنی کند و یک بازیکن درخشان است.

" اینجا سه بازیکن حضور دارند که می توانم بگویم کیفیت را به تیم اضافه خواهند کرد و همچنین شخصیت خوبی دارند. آنها واقعا بچه های خوبی هستند. ما داریم در مورد یک انرژی مثبت در کمپ تمرینی صحبت می کنیم و این همان چیزی است که آنها خیلی زیاد همراه خود به اینجا آوردند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲۶
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰