loading
در حال بررسی درخواست شما
آماده ام تا جاي ورمائلن را پر كنم ...
آماده ام تا جاي ورمائلن را پر كنم ...

آماده ام تا جاي ورمائلن را پر كنم ...

در نتيجه 0-0 ديشب در مقابل استون ويلا توماس ورمائلن كه در اين فصل تماميه بازي ها را از ابتدا در ليگ شروع كرده است در نيمه اول دچار مصدوميتي شد كه باعث شد تا سول كمپبل جايگزين او شود و در گل نخوردن تيم كمك كند . ونگر بعد از بازي اظهار كرد كه بايد چند عكس از پاي توماس گرفته شود تا مشخص شود مشكل از استخوان پاي اوست يا از اعصاب پاي او .

كمپبل در اين باره ميگويد "‌ بله ، من آماده هستم  !‌ من مدت زيادي تمرين كردم و اگر وقت بازپس دادن اين تمرينات باشد كاملا آماده ام تا آن را انجام دهم . اين اصلا خوب نيست جايگزين به بازي بياييد !‌ در حالي كه جايگزين توماسي بشويد كه به علت مصدوميت دارد زمين را ترك ميكند ."

در بازي مقابل استون ويلا نقد هاي مثبت و منفي بسياري انجام شده اما مدافع سي و پنج ساله آرسنال از اين نتيجه راضي است زيرا ويلا توانسته در اين فصل هر سه تيم بزرگ ديگر را شكست دهد !!

" هميشه پيروزي باعث شادي ميشود ، اما آن ها اين فصل خيلي خوب نتيجه گرفته اند و خطر بزرگي براي همه ي تيم ها محسوب ميشوند !‌گالاس ديشب فوق العاده ظاهر شد و نمايش خيلي خوبي داشت . سسك تير رو هدف قرار داد و ما هم دوباره تير رو هدف قرار داديم ، موقعيت هاي خيلي خوبي داشتيم و اگر قدري شانس همراهمان بود الان قضيه و داستان ديشب طور ديگري نقل ميشد ولي خوب ، حداقل مانند بقيه تيمها بازي را واگذار نكرديم . تماميه امتياز هاي بازي ها از اين مقطع به بعد نيز حساب ميشوند و ما بايد تمركز كنيم به جمع آوري آن ها تا انتهاي فصل ادامه دهيم  "

اظهار آمادگيه مدافع كهنه كار آرسنال در حالي است كه وي 2 بازي سنگين رو پشت سر گذارده و ممكن است چالاكيه مورد نظر رو در برابر يونايتد نتواند از خود نشان دهد . بايد منتظر ماند و ديد تصميم ونگر در اين زمينه چيست آيا به گل زن فينال اروپا در سال 2006 اعتماد ميكند يا فكر ديگري براي جايگزيني توماسي دارد كه اين فصل فوق العاده بود و خيال ونگر را بابت زوج گالاس راحت كرده بود
 
لینک هایبوری فعال شد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۸
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : www.arsenal.com
بازدید: ۴۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰