loading
در حال بررسی درخواست شما
جادوگر از جنس منچستر!!!
جادوگر از جنس منچستر!!!

جادوگر از جنس منچستر!!!

سول کمپل مهاجم تیم منچستر یونایتد، وین رونی، را با عنوان " جادوگر " نامید و گفت آرسنال باید در بازی روز یکشنبه  مهاجم ملی پوش تیم منچستر را به خوبی مهار کند.منچستر یونایتد در حالی برای یک بازی بسیار مهم در لیگ برتر به ورزشگاه امارات می آید که سول کمپل این بازی را همانند بازی های دیگر خواند و معتقد است این بازی سرنوشت ساز همه چیز در کل فصل نیست!.وین رونی در حال حاضر بهترین گل زن لیگ برتر نیز هست و در 22 بازی که برای تیمش از ابتدا به زمین بازی رفته توانسته 19 گل به ثمر برساند.اما سول کمپل به این نکته هم اشاره کرده که باید جلوی این بازیکن را گرفت و تیم باید در سیستم دفاعی همیشگی خودش قرار داشته باشد و هیچ ضعف و سستی از خود نشان ندهد.
" او جادوگر تیمش است، سرعتی بسیار بالا دارد و همیشه خطرناک است. ما باید از او به خوبی مراقبت کنیم ، همانند همان کاری که در بازی با استون ویلا در مقابل هسکی و آگبونلاهور انجام دادیم. در فوتبال همه چیز در یک لحظه اتفاق می افتد و این بازیکنان منتظر همان یک لحظه هستند.این خاصیت فوتبال است. مبارزه سختی را با او خواهیم داشت، و این موضوع سرانجام بازی را تا حدودی مشخص میکند"
کمپل دارای کارنامه درخشانی در آرسنال است .او با آرسنال توانسته 2 بارقهرمان لیگ بشود و 3 بار جام اتحادیه را ببرد و به فینال لیگ قهرمانان نیز دست یابد و اگر در بازی روز یکشنبه به میدان بازی برود این دویستمین بازی او برای آرسنال خواهد بود.
"بازی بسیار بزرگی است ، بازی که باید از پس آن به خوبی بر بیاییم، کافیست برای پی بردن به همه چیز به جدول لیگ توجه کنید.اگر قرار است با تیمی بازی کنید که در جدول لیگ با شما بسیار نزدیک است مجبورید آن بازی را ببرید اما اگر این پیروزی را به دست نیاورید بینتان باز هم فاصله ایجاد خواهد شد"
" ما هم اکنون نیمی از بازی های خودمان را در لیگ انجام داده ایم، این دو هفته برای باشگاه بسیار سرنوشت ساز است. ما باید از این بازیها امتیازات مورد نیازمان را کسب کنیم و این مرحله را نیز به خوبی پشت سر بگذاریم.این دو هفته مهم است  و ما باید 3 نتیجه خوب را از این بازی ها بدست آوریم.ما مجبوریم در کل فصل به تمام کشور سفر کنیم و در برابر تیم های قدر لیگ و تیمهای میانه جدول بازی کنیم "
"منچستر و چلسی قطعا امتیازاتی را از دست خواهند داد.در واقع تمام تیمها امتیاز از دست میدهند.این مسائل مانع پیشرفت تیمها خواهد شد و مسلما برای تیم ها مشکل ساز خواهد شد"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۹
به قلم عباس رجب پور
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۷۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰