loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال ذهنیّت پیروزی را از دست داده است
آرسنال ذهنیّت پیروزی را از دست داده است

آرسنال ذهنیّت پیروزی را از دست داده است

ستاره ی اسبق توپچی ها معتقد است آرسنال در حال حاضر فاقد ذهنیت پیروزی است...

آرسنالی ها هفت سال است که جامی برنده نشده اند و در دو تابستان گذشته بازیکنانی تاثیرگذار مانند فابرگاس، ون پرسی، نصری و سانگ را به سایر باشگاه ها واگذار کرده اند.

فردی لیونبرگ باور دارد اگر باشگاه می خواهد دوباره آغاز به فتح عناوین کند، باید برای بازیکنان جوان و بااستعدادی که در اختیار دارد، سرمایه گذاری کند و خرید هایی انجام دهد که آنان را تکمیل کنند.

او در این خصوص می گوید:

" کمی نگران هستم. واقعا مایلم بدانم آیا آرسن بودجه ای برای خرید دریافت می کند یا خیر، چون زمانی که خود من آنجا بودم ما بهترین بازیکنانمان را حفظ می کردیم و شاید در تابستان ورودی هم داشتیم. مثل گیلبرتو سیلوا که با برزیل قهرمان جام جهانی شده بود و تیم را قدرتمند تر کرد. "

" احساس می کنم در حال حاضر این اتفاق نمی افتد.
تلاش برای جذب مردم -که این مشکل است- زیرا ما نمی توانیم ادّعا کنیم لیگ جزیره را فتح خواهیم کرد، چون مدّت هاست موفّق به این کار نشده ایم و این کار را سخت تر می کند."

" مشکل به نظر می رسد. امّا فکر می کنم آنها استعداد های زیادی درون تیم خود دارند و این استعداد ها باید با بازیکنانی باتجربه که در سطح اروپا یا تیم ملّی موفّق به کسب عناوین شده باشند ترکیب شوند، تا روحیّه و ذهنیّت برنده شدن در تیم شکل بگیرد. که بدبختانه داشتن چنین تیمی خرج بر می دارد. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۴
به قلم علی عابدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : talkSPORT
بازدید: ۳,۴۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰