loading
در حال بررسی درخواست شما
آمپادو:مسیری برای موفقیت بازیکنان جوان وجود دارد
آمپادو:مسیری برای موفقیت بازیکنان جوان وجود دارد

آمپادو:مسیری برای موفقیت بازیکنان جوان وجود دارد

آمپادو  کوامه از بازگشتش به آرسنال به عنوان مربی جوانان خوشحال است و میگوید که  فرصت بازی دادن به جوان ها در باشگاه او را به یاد روز اولین بازیش می  اندازد.
آمپادو تیم های زیر 13 و زیر 14 سال را پوشش میدهد و 3 سال را  بین سالهای 1988 و 1991 [ زمانی که گراهام با هدایت تیم اول دو جام گرفت ]  گذرانده است.
آمپادو مربیگری را در (Exeter)  آموخته که در آنجا مسئول تیم زیر 18 ساله ها بود و معتقد است که فلسفه ی  شخصیش برای اولین بار توسط آرسنال به اشتراک گذاشته شده است.
.
"من در  اینجا به عنوان بازیکن آرسنال بیش از 20 سال پیش حضور داشتم،برای بدست  آوردم دوباره فرصت ها به این باشگاه آمده ام و ایده های جدید و یادگیری  چیزهای تازه از افراد مختلف و مربیان شگفت انگیز است. " او به (Arsenal  Player) گفت :
"این باشگاه فوتبال همه چیز درباره ی استعدادها و استعداد  حمله ی سریع و اجازه دادن به پسران شجاع برای نشان دادن خود است.فلسفه ی  شخصی من هنوز همان است [بدست آوردن توپ و حرکت دادن آن بر روی زمین]  خوشبختانه این چیزی است که در اینجا وجود دارد."
"در سالهای اخیر،آرسنال را دیده اند که بازیکنانی شبیه گیبس و ویلشر از تیم جوانان به طور منظم به تیم اصلی رسیده اند."
.
آمپادو معتقد است که ساختار باشگاه بازیکنان جوان را تشویق میکند تا به سطح اول برسند.
.
"من  فکر میکنم این چیز بسیار خوبی است.در این باشگاه چیز بزرگی است و بازیکنان  زیر 9 و 10 سال میتوانند بازیکنان اصلی را مشاهده کنند،مانند گیبس و ویلشر  و بازیکنانی که قبل از آنها بودند،با رفتن به زمان من بازیکنانی مانند  دیوید راکستل و مایکل توماس را میبینند." او گفت :
"در اینجا اینکه بازیکنان از پایه به تیم اول برسند به عنوان یک سنت وجود دارد."
.
این  فقط برای بازیکنانی که از پایه آمده اند نیست.استیو بولد و نیل بانفیلد از  کار کردن در تیمهای جوانان به اعضای کلیدی در نزد آرسن ونگر تبدیل شده  اند.
آمپادو میگوید که این مسئله او را در مورد آینده اش دلگرم میکند.
.
"بولد و بانفیلد هردو از زیر 12 و زیر 13 شروع کردند و باشگاه به آنها اجازه داد و کمک کرد که آنها در این راه پیشرفت کنند."او گفت :
"این  مسئله چیزی را به عنوان هدف برای دیدن آینده به مردم میدهد.بازیکنان را  ببینید که در حال حاضر بسیاری از آنها تداوم را در باشگاه دوست دارند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۲۱
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۹۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰