loading
در حال بررسی درخواست شما
چطور رونی پنالتی گرفت
چطور رونی پنالتی گرفت

چطور رونی پنالتی گرفت



اگر توماس به بازی امروز مقابل منچستر نرسد،سول کمپبل آماده است تا باری دیگر مقابل رونی قرار بگیرد.این رویارویی،خاطرات تلخ آن بازی مقابل منچستر در اکتبر سال 2004 را زنده می کند که طی آن بر اثر اشتباه داور در دقیقه 73 بازی،خطای سول روی رونی در محوطه جریمه آرسنال گرفته شد و یک پنالتی به منچستر تقدیم شد.رود ون نیستروی پنالتی را به گل تبدیل کرد و بعد از آن هم خود رونی گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند تا به این ترتیب شکست ناپذیری آرسنال بعد از 49 بازی،در بازی پنجاهم مقابل منچستر به پایان برسد.
رکورد شکست ناپذیری آرسنال از فصل 2003/04 شروع شده بود و اگر در آن بازی چنین اشتباهی از سوی داور رخ نمی داد،شاید این رکورد به بیشتر از 49 بازی بدون شکست هم می رسید.
در صحنه آهسته ای که از آن صحنه پخش شد به وضوح مشخص بود که رونی و کمپبل در آن صحنه از هم فاصله داشتند و اصلا برخوردی میان آن دو رخ نداده بود.
ونگر در مصاحبه ای به این موضوع پرداخت و گفت:
"شما می دانید که مهاجمین چطور عمل می کنند.فرشته نجاتی وجود ندارد و آنها بازی خود را ارائه می کنند.اگر شما به پنالتی ای که امسال در الترافورد برای منچستر گرفته شد،نگاه کنید، آنوقت شما نمی توانید بگویید که آن پنالتی نبوده، زیرا آلمونیا واقعا برای توپ رفته بود اما قبل از اینکه توپ را بگیرد،توپ از او فاصله گرفت و رونی بخوبی از این حرکت آلمونیا استفاده کرد و شیرجه زد.
شما می توانید بگویید که یک حرکت هوشمندانه بود اما آن مرزی میان زیرکی و شروع  فریب دادن،بود و هر مهاجمی با آنها بازی می کند.شما با دو بازی طرف هستید،یکی با حریف و دیگری با قوانین و داور بازی.شما تلاش می کنید که از آنها به سود خودتان استفاده کنید اما گاهی اوقات از آن حد فراتر می روید،که این بخشی از یک بازی و مهاجم است.این فریبکاری نیست بلکه این جزئی از یک مهاجم است اما همیشه مجبورید کمی فشار بیاورید. یک مدافع به خوبی این کار را انجام میدهد ،مثلا زمانی که پیراهن بازیکنی را میکشد.
با پنالتی اول روی رونی در سال 2004 موافق نیستم زیرا سول به هیچ وجه رونی را لمس نکرد.در مورد پنالتی دوم هم بیشتر به نظر می رسید که پنالتی باشد زیرا آلمونیا برای توپ رفت اما کمی دیر این کار را انجام داد".



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۱۱
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰