loading
در حال بررسی درخواست شما
رابین تا 7 هفته ی دیگر؟!!!
رابین تا 7 هفته ی دیگر؟!!!

رابین تا ۷ هفته ی دیگر؟!!!

رابین ونپرسی، مهاجم 26 ساله و فوق العاده موثر آرسنال، در بازی دوستانه تیم ملی کشورش با ایتالیا از ناحیه ی لیگامنت قوزک پا با پارگی مواجه شد. پس از آن پزشکان تیم ملی هلند، مدت زمان دوری او را حداکثر 8 هفته اعلام کردند ولی پس از بازگشت او به باشگاه و بررسی های دقیق تر، مشخص شد که شاید او تا پایان فصل قادر به همراهی تیمش نباشد!
رابین برای معالجاتی راهی صربستان شد! جایی که از ماده ی جنینی انسان برای درمان مصدومیت ها استفاده می شد، اما این روش درمانی نوین نیز نتوانست کمک حال او باشد و او ماند و راه طولانی بهبود!
اما امروز در روزنامه های صبح یکشنبه، اخباری منتشر شد که هنوز صحت آن مشخص نیست! اما شاید بتواند نوید خبری خوب برای هواداران باشد! به گزارش این روزنامه ها، رابین ونپرسی، به راحتی راه می رود و هفته ی پیش به تمرینات توپچی ها ملحق شده است!
هرچند که آرسن ونگر انتظار بازگشت رابین را تا ماه آپریل ( 3ماه دیگر) ندارد اما پزشکان او بر این باورند که او ظرف 7 هفته ی دیگر،یعنی در اواسط مارچ شرایط بازی کردن را پیدا خواهد کرد! یعنی 1 ماه زودتر از موعد!
باید منتظر نشست و دید که آیا این اخبار از منابع معتبر تری هم پخش خواهد شد یا خیر! اگر رابین زودتر از موعد به تیم ملحق شود، می تواند در برحه ی زمانی سخت و مهم پایان فصل، کمک بزرگی به تیمش در راه قهرمانی بکند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۱۱
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : goal.com
بازدید: ۸۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰