loading
در حال بررسی درخواست شما
ضعف در دفاع و حمله
ضعف در دفاع و حمله

ضعف در دفاع و حمله

در مورد باخت 
توضیح دادن در این زمینه کمی دشوار است به این دلیل که ما هم در حمله و هم در دفاع ضعیف بودیم.ما کاملا به دور از ذهن ظاهر شدیم و بازی همیشگی خودمان را نداشتیم و به این دلیل به سختی شکست خوردیم.ما در تمام بازی به آنها فضای مورد نیازشان را دادیم و ما در بازی بی تجربه بودیم.تصور میکنم بهترین کار این است که بار دیگر با هم هماهنگ شویم و بازیابی را انجام دهیم و برای بازی هفته آینده در مقابل چلسی آماده شویم.

دلیل ضعیف ظاهر شدن تیم

نميدانم!آيا ما بيشتر ميخواستيم؟ آيا ما هيجان زده و آشفته بوديم؟ نميدانم.شواهد با نتيجه بازي هماهنگ نيست و دليل فيزيکي آن روشن نيست زيرا ما بازي را به خوبي به پايان رسانديم و خوش شانس نبوديم و 3 موقعيت صد در صد گل را از دست داديم و ديديد که ما بازي را به خوبي به پايان رسانديم و اگر زودتر به نتجه 2-1 ميرسيديم شانس بازگشت به بازي را داشتيم اما وقتي نتيجه 3-1 شد اوضاع بسيار سخت شد.
 در مورد خريد بازيکن در اين زمان باقي مانده:
ما تا قبل از فردا غروب با هيچ بازيکني قرار داد امضا نخواهيم کرد

 در مورد خرید بازیکن در این زمان باقی مانده
ما تا قبل از فردا غروب با هیچ بازیکنی قرار داد امضا نخواهیم کرد

عدم توانایی در کنترل رونی
من میگویم بازیکنان دیگری در تیمشان بود که برای ما ایجاد مشکل کرد.ما در همه نقاط زمین فضای کافی را به آنها دادیم و وین رونی به خوبی از این فضاها استفاده کرد دو گل از سه گلی که ما دریافت کردیم زمان ضد حمله آنها بود و زمانی که تیم ما در موقعیت کرنر  قرار داشت، گل دوم و سوم،باور دارم مشکل اصلی در جایگیری و  هوشیاری خودمان بود و ما به خوبی از پس این موضوع بر نیامدیم.

در مورد کورس قهرمانی
موقعیت و نا امیدی فراوانی در حال حاضر وجود دارد.ولی ما باید همه چیز را فراموش کنیم زیرا این بخشی از فوتبال در سطح اول آن است

در مورد نداشتن باور و ایمان
باور دارم هیچگونه هماهنگی در دفاع و حمله نداشتیم.بازیکنانمان واقعا میخواستند که پیروز باشند ولی اکنون بسیار نا امید هستند.تیممان از نظر روحی بسیار بالا است و در شرایط خوبی به سر میبرد و بسیار دشوار است که بلا فاصله بعد از بازی از اینکه چرا در سطح همیشگی خودمان نبودیم حرف برنیم.ما بی تجربه بودیم.

در موردی اینکه آیا آنگونه که فکر میکردید قوی نیستند
همیشه بعد از شکست مجبوریم به اینگونه سوالها پاسخ دهیم.منچستری ها در 6بازی خارج از خانه خود در مقابل بزرگاه تنها 1 امتیاز را به دست آورده و این اولین بازی است که بعد از 7 بازی در مقابل بزرگان توانسته که 3 امتیاز را کسب کند پس قبل از این بازی میتوانستید بگویید که آنها بی تجربه هستند در صورتی که اینگونه نیست.آنها امروز به دو دلیل از ما بهتر بودند:
اول از همه آنها بسیار خوب بازی کردند، دوم: ما در شرایط همیشگی خود نبودیم.چرا؟ برای بر رسی این موضوع بسیار زود است عقیده ام این است که به دلایل روحی  این اتفاقات افتاده و توضیح آن بسیار سخت است.

در مور بازی در مقابل چلسی
ما باید بر روی این موضوع تمرکز کنیم که نمایشی کاملا متفاوت  داشته باشیم.ما اصلا با شرایط همیشگی خود نزدیک نبودیم و با این اوضاع نمیتوانیم بازیهای بزرگ را ببریم.

در مورد ارتباط این نتیجه با بازی جام اتحادیه
نه ، اصلا به هم مربوط نمیشوند.من نمیخواهم به ریز موضوعات توجه کنم ولی تعدادی از بازیکنانمان  یکشنبه بازی نکردند و امروز در شرایط  ایده آلشان قرار نداشتند.

در مورد بازگشت به بازیها همانند شکست در مقابل جلسی
در حال حاضر ما به دنبال چیزی بسیار مخصوص برای قرار گرفتن در کورس هستیم و مسلما من از این موضوع خبر دارم

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۱۲
به قلم عباس رجب پور
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال.کام
بازدید: ۸۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰