loading
در حال بررسی درخواست شما
جهنم مصدومیت پایان یافت
جهنم مصدومیت پایان یافت

جهنم مصدومیت پایان یافت



نیکلاس بنتنر معتقد است که بعد از پشت سر گذاشتن این جهنم سه ماهه،او فقط می تواند بهتر شود تا به شرایط قبلی اش برگردد.
این فصل برای نیک بسیار خاص و فراموش نشدنی بود،اول از همه چند مصدومیت گاه و بیگاه که وی را از ترکیب دور کرد و بعد از این دوره که خیلی کم در ترکیب حضور داشت،از یک سانحه رانندگی به طرز معجزه آسایی جان سالم به در برد و فقط دچار کوفتگی در چند ناحیه بدنش شد،اما این برای بنتنر پایان کار نبود و سریال بدشانسی های او هم چنان ادامه داشت تا اینکه در بازی مقابل تاتنهام دچار مصدومیتی جدی از ناحیه کشاله ران شد و بعد از آن هم نتیجه این مصدومیت،عمل جراحی و غیبتی سه ماهه برای وی بود.
بنتنر در دو دیدار مقابل استون ویلا و منچستر بصورت بازیکن تعویضی دقایقی را به میدان رفته است و این می تواند شروع بازیابی کامل برای او باشد تا به مرز آمادگی صد در صد برسد.
گفتنی است نیکلاس در فصل گذشته 15 گل به ثمر رسانده بود،که این تعداد گل برای مهاجمی که بصورت فیکس بازی نمی کرد،بسیار قابل توجه است.
بنتنر در مصاحبه ای دوره مصدومیتش را به جهنم تشبیه کرد و گفت:
"وقتی فردی  دچار مصدومیت های بلند مدت می شد و چند ماهی را بیرون از زمین سپری می کرد،می گفت که آن دوره،جهنم بود.من تازه الان می فهمم که منظور آنها از جهنم چه بوده است.
خیلی سخت است که به خودتان انگیزه بدهید،زیرا شما هر روز به زمین تمرین می آیید و همان کارهای روزهای قبل را تکرار می کنید.شما وقتی انگیزه پیدا می کنید که دائما به خودتان بگویید که در آینده نزدیک بهتر خواهید شد.زمانی که شما برمی گردید،می دانید که می خواهید قوی تر شوید.من تقریبا به مرز آمادگی صد در صد رسیده ام و هر روز بهتر و بهتر می شوم.
شما همیشه می خواهید که بهترین عملکرد را از خود ارائه دهید و این همان چیزی است که من به خاطر انجام دادن آن تلاش می کنم". 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۱۴
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : espnstar.com
بازدید: ۵۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰