loading
در حال بررسی درخواست شما
مدل بارسلونا برای آرسنال مناسب نیست!
مدل بارسلونا برای آرسنال مناسب نیست!

مدل بارسلونا برای آرسنال مناسب نیست!

مربی سابق توپچی ها با زیر سئوال بردن شیوه بازی ارسنال گفت تمایل ارسن به کپی برداری از تاکتیک بارسا شانس ارسنال را برای بردن جام کاهش میدهد.
مدت زیادی است که آرسنال فوتبال جذاب و تماشایی در اروپا ارائه میکند اما این شیوه پاسکاری ودرپی ان حرکت رو به جلو نتوانسته در پنج سال گذشته برای انها عنوانی را به ارمغان اورد.
ضمن این اینکه این باشگاه شمال لندنی در دیدارهای اخیرش با رقبای قدرتمند خود درلیگ برتر نمایش بسیار ضعیفی را ارائه کرده است که بهترین مثال برای ان شکست سنگین مقابل منچستر یونایتد درهفته گذشته است.
البته توپچی ها روز شنبه فرصت بسیار خوبی برای بازگشت به کورس درمقابل چلسی دارند اما گراهام امید چندانی به بهبود اوضاع نداردمگر انکه ونگر تغییرات اساسی در فلسفه بازی تیمش ایجاد کند.
این مرد اسکاتلندی در مصاحبه با سان گفت:ارسنال مشکل بسیاربزرگی درمقابل رقبای قدرتمندش دارد ودرمقابل انها شکستهای سنگینی را متحمل شده است.
ونگر کسی است که به توتال فوتبال اعتقاد راسخ دارد .همچنین به شیوه وسبک بازی بارسا نیز بسیار علاقه مند است ومیخواهد ارسنال را هم به همان شکل دراورد ااما سئوال مهم این است که ایا در فوتبال انگلستان چنین چیزی ممکن است؟
وقتی ونگر به ارسنال امد مجموعه ای از بازیکنان را دراختیار داشت که از نظر تکنینک قدرت بدنی خشونت واستحکام دربازی بتکامل رسیده بودند سئوال من هم اکنون این اس:چرا ارسن ان فلسفه وشیوه راتغییر داد؟
به خط دفاعی منچستر درباز باارسنال نگاه کنید من فکر میکردم ارسنال بخوبی میتواند انهارا خرد کند ولی اینطور نشد چراکه یونایتد استحکام بیشتری نسبت به ارسنال داشت.
درمقابل یونایتد و چلسی ارسنال به سختی وباگلهای زیاد شکست خورد این یک اتفاق نبوده وبطور پیاپی تکرارشده است.
گراهام که به واقع گرایی در دوران حضورش درهایبوری مشهوراست معتقد است بخشی از مشکلات ارسنال در ورزشگاه امارات به این برمیگردد که ونگر نمایش تیم برایش دراولویت است وچندان اهمیتی به نتیجه نمیدهد.
گراهام ادامه داد:همه عاشق تماشاکردن بازی ارسنال هستند چراکه انها توپ را سریعتر وبهتر از بقیه تیمها به گردش در میاورند اما اگر میخواهید بدانید که وقتی این تاکتیک جواب نمیدهد ارسن برنامه دیگری دارد یانه؟ باید بگویم من چیزی ندیدم!
وقتی من مربی ارسنال شدم گفتم که ما مجبوریم انتقاداتی را تحمل کنیم ولی درعوض برای شما جام خواهیم اورد ولی برای ارسن شیوه بازی کردن مهم تراز نتیجه گرفتن است.
گراهام معتقد است که نبردن جام ممکن است باعث شود ستاره ها تیم را ترک کنند .ارسنال فوتبال تماشایی را در چهارسال گذشته ارائه کرده است ولی انها درنهایت هیچ چیز نبردند واین جا جایی است که ممکن است ستاره های تیم احساس راحتی نکنند.
به عنوان مثال فابرگاس میداند که چنانچه به بارسا برود جامها تاحدود زیادی برای او تضمین شده است واین چیزی است که این پسر را به تفکر وامیدارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۱۶
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : the sun
بازدید: ۸۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰