loading
در حال بررسی درخواست شما
باخت ممنوع
باخت ممنوع

باخت ممنوع



تیم آرسنال روز یکشنبه به مصاف چلسی خواهد رفت.این دیدار در شرایطی برگزار می شود که هر دو تیم در بازی های قبلی خود امتیاز از دست داده اند و به امید جبران آن،قدم به این دیدار سخت می گزارند.
آرسنال با اختلاف شش امتیازی نسبت به چلسی در مکان سوم جدول قرار دارد و برای جبران بازی قبل و بازگشت به همان روحیه قبل از بازی با منچستر،باید از این دیدار امتیاز کسب کند.
کسب امتیاز از این بازی،ماندن در کورس قهرمانی و امیدوار بودن به کسب جام،تمام چیزهایی است که سمیر در مصاحبه خود به آنها اشاره کرده است.هافبک تکنیکی آرسنال گفت:
"شکست ممنوع است،شکست در این دیدار به معنای آن است که همه چیز برای ما تمام می شود اما هر نتیجه ای به غیر از شکست،ما را در کورس نگاه خواهد داشت.
می دانیم که هر تیمی را می توانیم شکست دهیم.شاید قبل از بازی های بزرگ،فشار بیش از حدی را روی خودمان قرار می دهیم،چونکه ما به خودمان می گوییم،کسب جام برای آنها قطعی است".
سمیر نصری در تابستان سال 2008 به آرسنال ملحق شد و بسیار سریع در فوتبال انگلستان جا افتاد.وی در اردوی پیش فصل سال قبل دچار مصدومیتی جدی شد.این مصدومیت سمیر را تا اواخر اکتبر به دور از فوتبال نگاه داشت.مدتی طولانی که صد در صد بر روی کیفیت بازی وی بعد از بازگشت از این دوره مصدومیت،تاثیر محسوسی گذاشت.
سمیر در ادامه گفت:
"من در تمام زمینه ها پیشرفت داشته ام.از لحاظ تاکتیکی،می دانم که چطور در کناره ها بازی کنم،اگرچه اعتقاد دارم،از وسط زمین می توانم بازی بهتری را ارائه دهم.در دفاع نیز بسیار بهتر شده ام.از لحاظ تکنیکی نیز در بازی های فیزیکی بسیار روان تر بازی می کنم.که در مارسی چنین وضعی نداشتم.روی پای چپم نیز کار کرده ام  و قوی تر شده است.همچنین نسبت به گذشته بیشتر مقابل دروازه،شوت میزنم". 

لینک هایبوری فعال شد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۱۶
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : thesun.co.uk
بازدید: ۵۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰