loading
در حال بررسی درخواست شما
آرشاوین مثل مسی ! مثل رونالدو !
آرشاوین مثل مسی ! مثل رونالدو !

آرشاوین مثل مسی ! مثل رونالدو !

آرسن ونگر با تعریف و تمجید از آندری آرشاوین حضور وی را در آرسنال بسیار مثبت دانست .
آرسن ونگر یقین دارد آرشاوین از نظر امتیاز در کنار بزرگانی مثل لیونل مسی و کریس رونالدو می تواند قرار بگیرد و انتظار زیادی دارد تا با کمک وی و کسب عناوین آرسنال در این فصل این امر محقق شود .
آرشاوین که رکن اصلی قهرمانی های زنیت بود حالا با آمدنش به آرسنال سعی در کسب عناوین و کمک به این تیم دارد . تیم شمال لندنی با سپری کردن 4 سال بدون جام هم اکنون با نگاه که مربی بزرگش و ستاره های تاثیر گذار تیم می خواهد این طلسم را شکسته و اولین جام ها را به امارات بیاورد .
ونگر در مورد آرشاوین گفت : 
یقین دارم وی کیفیتی دارد که می تواند باعث کمک برای قهرمانی های ما شود . اگر او امسال نیز بدرخشد و به تیم شمال لندنی کمک کند کارنامه ای همیشه درخشان خواهد داشت  . ارشاوین فقط نیاز دارد تا کمی خود را بهبود ببخشد و من اطمینان دارم جای او در کنار بازیکنانی مثل مسی و رونالدو است . از بازی آندری بسیار خوشم می آید . مانند یک بازیکن فوتبال خیابانی بازی می کند در مواقع خاص تصمیم را می گیرد که اصلا انتظارش را ندارید و این کار را به خوبی انجام می دهد . ما در تیممان بازی کنان زیادی داریم که در این محدوده قرار دارند . این بازیکنان باید به روند خود ادامه دهند و کار کنند . هم اکنون آرشاوین گزینه ای نزدیک برای تبدیل به بهترین هاست . آندری همیشه سعی در ستفاده از تمامی ویژگی هایش را دارد و این بسیار خوب است . این نکته بسیار عالی است که آندری همیشه خود را برنده می داند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۱۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysport.com
بازدید: ۲۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰