loading
در حال بررسی درخواست شما
زمانی که توپ را داشتیم فاقد اعتماد به نفس بودیم
زمانی که توپ را داشتیم فاقد اعتماد به نفس بودیم

زمانی که توپ را داشتیم فاقد اعتماد به نفس بودیم




در مورد شبی نا امید کننده...

به هیچ وجه در آن سطحی که می توانیم بازی نکردیم و من فکر می کنم آن بسیار نا امید کننده است. امشب آن بازی همیشگی خود را نکردیم. به هر دلیلی کمی فاقد اعتماد به نفس هستیم اما این رقابت ها بسیار دشوار هستند و اگر منصفانه نگاه کنیم آنها از هر لحاظ تیم بسیار خوبی هستند. آنها در بازی قبلی دورتموند را شکست دادند و بسیار خوب بازی کردند. فکر می کنم که 0-0 نیز می توانست نتیجه راضی کننده ای برای ما باشد.

در مورد علل این شکست...

خسته و کم رمق به نظر می رسیدیم ، نمی دانم به چه علت. بعد از تمام شدن وقفه بازی های ملی واقعا نتوانسته ایم بازی همیشگی خود را انجام دهیم. نمی دانم که دلیلش همین است یا خیر اما ما واقعا خسته به نظر می رسیدیم. زمانی که توپ را داریم فاقد اعتماد به نفس هستیم. عدم ایجاد موقعیت های گلزنی آن چیزی نیست که ما می خواهیم و به آن عادت داریم. معمولا ما موقعیت های زیادی خلق می کردیم و در حال حاضر اینگونه نیستیم بنابراین باید این مساله را سامان دهیم.

در مورد وضعیت گروه B...

9 امتیاز پیش روی خود داریم. مهم نیست در کدام یک از بازی ها ولی باید امتیازات لازم را به دست آوریم. مطمئن هستم که دفعه بعد بسیار بهتر کار خواهیم کرد.

در مورد بازگشت ولکات ، چمبرلین و ویلشر...

در مورد ولکات مطمئن نیستم اما دو بازیکن دیگر ممکن است برای بازی روز شنبه بررسی شوند. هنوز دستمان برای تغییر باز نیست. فکر می کنم که به تغییر نیاز داریم و یک یا دو بازیکن به استراحت نیاز دارند.

در مورد تعویض ها...

مطمئنا برنامه آنها از پیش طراحی شده بود. زمانی که بازی 0-0 بود خوب کار نمی کردیم و من مایل نبودم خیلی زود دست به تغییر بزنیم. زمانی که تغییر را ایجاد کردیم گل خوردیم بنابراین مفید به فایده واقع نشد. البته ما فقدان آرسن ونگر را روی نیمکت احساس کردیم ، کسی که هدایت این باشگاه را بر عهده دارد. این تخصص و کار اوست.

در مورد فرم اخیر تیم...

فکر می کنم در بازی با وستهام سرحال و با اعتماد به نفس به نظر می رسیدیم و از زمانی که بازی های ملی را پشت سر گذاشته ایم خسته به نظر می رسیم. شاید آن روحیه و شتاب خود را از دست داده ایم. باید بار دیگر آن روجیه را بازسازی کنیم چرا که شنبه صرف نظر از موقعیت تیم ها در جدول بازی واقعا سختی داریم. ما هفته گذشته این مساله را به خوبی درک کردیم بنابراین بازی دشواری را در پیش داریم.

در مورد راه حل مشکل خستگی و بی اشتهایی تیم...

فکر می کنم در حال حاضر زدن گل اول در بازی برای ما مزیت بزرگی باشد. فکر می کنم در 5 بازی گذشته عقب افتاده ایم و گاهی اوقات دشوار است که به بازی برگردید. شاید ما به یک جلو افتادن زود هنگام نیاز داشته باشیم اما آن نیمی از راه هم نخواهد بود.

در مورد عملکرد دفاعی تیم...

شالکه تیم قدرتمندی است و ما در بین دو نیمه در مورد مشکلاتی که در بازی داشتیم صحبت کردیم. به نظر می رسید که به دلیل ترس برای مدتی طولانی در بازی گم بودیم. روی گل اول بسیار ضعیف کار کردیم و ضربه تمام کننده عالی از هانتلار بود. باید آن را دوباره ببینم اما از دیدگاه ما وضعیت دفاعی ما خوب نبود.

در مورد آندره سانتوس...

فکر می کنم از زمانی که بازی کرده عالی کار کرده است. امشب کار برای او سخت بود ، آن ها دو بازیکن بسیار خوبشان که بهترین بازیکنانشان هستند در آن سمت از زمین بودند. امشب برای ما بازی دشواری بود.

در مورد نا امیدی هواداران...

در خانه باختیم و واضح است که هواداران نا امید هستند. ما نیز همین وضعیت را داریم. ما نیز دوست نداریم که بازنده بازی شویم و باید بار دیگر خود را بالا بکشیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۴
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰