loading
در حال بررسی درخواست شما
مذاکرات با سورنسن بود؟؟
مذاکرات با سورنسن بود؟؟

مذاکرات با سورنسن بود؟؟

آرسن ونگر دیروز و در مصاحبه مطبوعاتی خود از آخرین تلاشش برای خرید یک بازیکن در آخرین لحظات ژانویه پرده برداشت که البته این تلاش به ثمر ماند .
یکی از جملاتی که رسانه ها را به شدت به فکر فرو برد این بود که این بازیکن که نامش به هیچ وجه فاش نشد چه کسی بوده ؟
آرسن ونگر در جواب یکی از خبرنگاران که همین سوال را پرسیده بود از جمله حدس بزنید استفاده کرد.
شاید ذهن بسیاری از هواداران و خبرنگاران به سمت گزینه های متعدد مهاجمان تیم های دیگر اروپایی رفت اما مسئله ای که ابتدا توسط چند وبلاگ و حال توسط خبرگزاری های مختلف دیده می شود مذاکراتی برای جذب دروازبان تیم استوک سیتی یعنی توماس رابینسون است.
این خبر که به شدت محافل ورزشی را به خود اختصاص داده از هیچ منبع خاصی طبعیت نمی کند اما نکته جالب نشر آن توسط تقریبا تمامی خبر رسانی های معتبر اروپایی است .
این مطلب جایی قوت میگیرد که آرسن ونگر در آخرین اظهار نظرات خود در مورد پست دروازبانی و فشار هایی که آلمونیا از پس آن بر نمی آید صحبت کرده است .
اشتباهات پی در پی آلمونیا در این فصل و برخی بازی های ضعیف وی مخصوصا در برابر بزگان جزیره باعث شده آرسن ونگر به شدت اعتمادخود را نسبت به آلمونیا از دست بدهد .
صحبت های آرسن ونگر بعد از شکست در جذب سورنسن به سمت آلمونیا بود . وی عقیده دارد مانوئل در برخورد با فشار های بسیار دست پاچه است و ار پس آن ها بر نمی آید .
در مجموع این صحبت ها تماما حدس های رسانه ای است که البته در این مورد بسیار جدی مطرح شده است .
با تمام این اوصاف نکته مهم این بوده که باشگاه استوک سیتی وی را از دست نداد و آرسنال نیز باید تا پایان فصل جاری از وجود آلمونیا و در پشت سر او از فابیانسکی و مانونه بهره ببرد و به طور احتمالی در تابستان برای جذب نیروی جدید اقدام کند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۱۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : تلگراف
بازدید: ۶۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰