loading
در حال بررسی درخواست شما
لازم بود شکیبا باشیم
لازم بود شکیبا باشیم

لازم بود شکیبا باشیم

درباره ی عملکرد تیم...

از نتیجه بسیار خوشحالم زیرا در ذهنمان دو شکست بزرگ داشتیم و کمی اعتماد به نفسمان را از دست داده بودیم. جدی بودیم و توپ را خوب به حرکت در آوردیم و لازم بود امروز شکیبا باشیم. این تیم QPR کیفیت دارد و من بعید می دانم در انتها[جدول] بمانند. مهم بود که اشتباه نکنیم و منتظر فرصتمان بمانیم و از آن استفاده کنیم. کمی خوش شانس بودیم که یک بازیکن آنها اخراج شد زیرا این کار ما در 20 دقیقه آخر را کمی ساده تر کرد. اما در مجموع ما در برابر یک تیم خوب یک بازی جدی و سخت انجام دادیم.

درباره ی بازگشت ویلشر...

می توانید ببنید که از نظر تکنیکی او آماده است و هر چه داشت را ارائه کرد آنچه که از دست داده است را در طول رقابت ها بدست خواهد آورد. او هنوز در سرعت و ریتم بازی کاملا آماده نیست اما در مجموع آنچه او ارائه کرد در سبک خودش بود.

درباره ی گذاشتن ویلشر در ترکیب...

من این تصمیم را گرفتم بدون اینکه به او چیزی بگویم زیرا زمانی که شما برای چنین مدت زیادی بازی نکرده اید کنار آمدن با آن همیشه راحت نیست و وقتی او به زمین می رود سطح بالایی از انتظرات وجود دارد. همچنین فکر می کنم اعتماد به نفس تیم کمی از دست رفته بود و گاهی اوقات بازیکنان با تجربه و با کیفیت می توانند کمی آن را بر گردانند.

چه زمانی به او گفتید بازی خواهد کرد؟

ساعت ده و نیم امروز به او گفتم که بازی خواهد کرد. گاهی اوقات بهتر است وقتی چنین مدت طولانی ای بیرون از زمین بوده اید وقت زیادی برای فکر کردن به آن نداشته باشید.

درباره ی اینکه آیا او اکنون می تواند به طور مرتب بازی کند...

نمی دانم. باید ببینیم او چگونه[به این بازی] واکنش نشان می دهد. بعد از یک مصدومیت طولانی گاهی اوقات نوسان پیدا می کنید. نکته خوب اینجاست که او امروز ضربه خورد و برایش مشکلی پیش نیامد. بقیه ی جواب در بازی های آینده معلوم می شود. اکنون پس از چنین مسابقه ی قطعا در برابر ردینگ او را بازی نخواهم داد. هفته ی بعد بازی می کند؟ [هنوز]نمی دانم.

در باره ی اینکه QPR او را هدف گرفته بود...

این را نمی گویم. QPR می دانست که برای خارج کردن ما از جریان بازی باید کاملا متعهدانه عمل کند و ـنها خیلی خوب این کار را کردند در خط میانی آنها بازیکنان خوبی دارند، دیاکیته و گرانرو فوتبالیست های خوبی هستند. فکر نمی کنم آنها به طور خاص می خواستند او را بزنند.

درباره ی برخورد گرانرو و ویلشر...

بله[من نگران شدم]. بعد از 17 ماه امیدوارید که به وضعیت قبلی اش بازنگردد. داور در موقعیت خوبی بود به نظرم تکل محکمی بود اما داور تصمیم گرفت به او کارت زرد ندهد. پس از آن یک کارت قرمز به ام بیا داد که به نظرم استحقاقش را داشت و در مجموع عملکرد داور خوب بود.

درباره ی فرصت های پایانی QPR...

فکر نمی کنم این یک مسئله ی تاکتیکی باشد بلکه بیشتر مربوط به مسائل روانی است. می توانستید ببینید به محض اینکه گل را زدیم فقط می خواستیم از نتیجه محافظت کنیم و ما 11 نفر در برابر ده نفر بودیم اگر تیم از اعتماد به نفس سرشار باشد شاید یک موقعیت به حریف بدهیم و بازی هجومی خود را ادامه بدهیم اما ما فقط می خواستیم از نتیجه محافظت کنیم و این نشان می دهد که اعتماد به نفس چقدر سریع از بین می رود. 

درباره ی فرصتی دیرهنگام کازورلا که از دست رفت...

هیچ بازیکنی عمدا چنین فرصتی را از دست نمی دهد وقتی سانتی را می شناسید می دانید او هنوز هم نمی تواند درک کند که چگونه چنین کاری کرده است اما او این کار را کرده است.

درباره ی مصدومیت ژروینیو...

این مشکلی در مچ پای اوست. هنوز نمی دانیم چقدر بد است.

درباره ی بازگشت سانیا...

خوب کار کرد. از نظر جسمانی آماده است به اندازه جک از میادین دور نبوده و مشکلی ندارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۶
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰