loading
در حال بررسی درخواست شما
عملکرد تیم ها تفاوت بازی بود
عملکرد تیم ها تفاوت بازی بود

عملکرد تیم ها تفاوت بازی بود

در مورد شکست دو بر صفر تیم...
شما باید به چلسی تبریک بگویید . نتوانستیم در این بازی فوتبال خود را دیکته کنیم البته آن ها بسیار موثر عمل کردند و در پایان روز این بود که بین دو تیم تفوت ایجاد کرد. عقیده دارم گل اولی که دریافت کردیم سهم عظیمی در شکست ما داشت و این همان قسمتی بود که در بازی امشب گناهکار هستیم .در کنار این مسائل امروز بازی خوبی با نگرش مثبت داشتیم .
نتوانستیم بازی را دو بر یک کنیم و به آن ها تردید را قالب کنیم . آن ها در دفاع عالی بودند و در یکی دو صحنه باور دارم روی تصمیمات داوری کمی بد شانس بودیم . بخش زیادی از مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما در به ثمر رساندن گل نا توان بودیم . وقتی مدت زیادی بگذرد و شما نتوانید نتیجه را دو بر یک کنید کار مشکل می شود.

در مورد تکل های تیم چلسی...
در این مورد ناراحت نیستم و مشکلی با آن ندارم . داور در صحنه ها بود تا بهترین تصمیم را بگیرد . این شغل وی است . قصد من این بود تا بتوانیم امروز 70 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم تا نود دقیقه به دنبال توپ ندویم . در موقعیتی بودیم که آن ها نتوانستند ما را به کنترل خود در بیاورند . همواره در این بازی در حالت هجومی قرار گرفتیم و وقتی اینگونه هستید هر تصمیم ریسکی دارد و البته یقین دارم آن ها در ضد حمله بسیار خوب بودند .
باور دارم روحیه خوبی داشتیم و عملکردمان هم بسیار خوب بود اما در بازی های بزرگ وقتی دو بر صفر عقب هستید شما عجول می شوید.

در مورد عملکرد آرسنال...
من کاملا از عملکرد تیممان راضی هستم و آن حمیتی که نشان دادیم .از دید من مانند بازی با منچستر یونایتد نبودیم . امروز عملکردی داشتیم که انتظارش را کشیده بودیم . در آغاز بازی کمی ناموفق بودیم اما در ادامه توانستیم مسلط شویم . حرف من گویای این است . ما اولین کرنر بازی را به حریف دادیم .بسیار علاقه مندم تا خطایی که قبل از این کرنر به دست آمد را ببینم .
همیشه عقیده داشتم می توانیم برگردیم . امروز همواره این حس در من بود . ولی ما به آن ها موقعیت دادیم . آن ها بسیار عالی دفاع کردند . در عقب زمین فوق العاده بودند .در زمان های درست خطا می کنند وقتی در حالت ضد حمله ممکن است صدمه ببینند کمی پیراهن بازیکنان را می کشند در حدی که مستحق دریافت کارت زرد نباشد . آن ها روش های زیادی دارند چرا که تیم بسیار با تجربه ای هستند و این کار ها را به خوبی انجام می دهند . گاهی اوقات وقتی بازنده هستید باید روی تیم خود مانور دهید .

در مورد دروگبا و رکورد گلزنیش برابر آرسنال ...
او امروز به این رکورد اضافه کرد . متاسفانه در مقابل ما

در مورد پنالتی که روی نیکلاس صورت گرفت ...
نیکلاس عقیده دارد 100 درصد روی وی پنالتی شده است . معمولا یکی از مهم ترین مشخصه های نیکلاس راستگوییش هست . داور در وضعیت خوبی قرار داشت ولی حدس می زنم آن صحنه را ندید . و آن اتفاق افتاد.

در مورد تفاوت میانگین سنی چلسی و آرسنال...
آن ها بسیار با تجربه تر هستند . آن ها میانگین 29 سال را دارند و ما میانگین 23 سال

در مورد جنگ قهرمانی...
احساس می کنم در بهترین وضعیت خود نیستیم اما ما شانه خالی نخواهیم کرد . کمی بدشانس بودیم که در یک برهه زمانی باید پشت سر هم به مصاف تیم های یونایتد و چلسی و لیورپول می رفتیم . اگر شما یک بازی را شکست بخورید این بسیار سخت است زیرا از لحظا روحی و روانی روی بازی بعدی تاثیر می گذارد . فکر می کنم این جریان برای ما مشکل ساز شد.

در مورد اینکه باید بازی با لیورپول را برنده شوید ...
من هیچ گاه کسی را ندیدم تا بگوید شما باید بازنده باشید . به طور قطع همین طور است . آن بازی بسیار حیاتی است . این بازی نیز بسیار مهم بود ولی ما آن را واگذار کردیم .

در مورد اینکه چرا با وجود تسلط بر بازی مشکل تمام کنندگی دارید ...
امروز باید برای دفاع عالی چلسی امتیازی بدهیم . در هر لحظه بازیکنانی بودند که فضاهای پشتی را می کردند . اشتباهات بچه گانه نمی کردند . آن ها مدافعات بسیار خوبی دارند و من عقیده دارم در بیشتر اوقات بازی آن ها خارج از حالت و وضعیت خود بودند ولی بسیار خوب سعی در بازگشت به وضعیتشان داشتند . مخصوصا در مورد صحنه هایی که برای نصری و بندتنر در نیمه دوم اتفاق افتاد .

در مورد اینکه جان تری به دنبال اثباتش بود...
باور دارم جان تری هنگامی که بازی م یکند می خواهد برنده باشد . او آنقدر قدرتمند است که بتواند در اتفاقات درون زمین تفاوت ایجاد کند . برخی اوقات برای مردم فوتبال می تواند راهی باشد برای اتفاقاتی که در بیرون رخ می دهد . من بازیکنانی می شناسم که وقتی مشکلات شخصی پیدا می کنند در زمین بازی قوی تر ظاهر می شوند چرا که آن ها فوتبال را راهی برای بازگشت خود از وضعیت بد روحی می دانند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۱۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰