loading
در حال بررسی درخواست شما
زندگی در ژاپن !!
زندگی در ژاپن !!

زندگی در ژاپن !!

این مربی به مدت 18 ماه توانست در این تیم ژاپنی مربی گری کند و کارنامه خوبی نیز در این مدت کوتاه داشت . وی توانست این تیم را نایب قهرمان جی لیگ و قهرمان امپرورز کاپ کند .
هم اکنون آرسن توانست تا رکورد طولانی ترین مربی گری باشگاه آرسنال را با 13 سال ازان خود کند اما وی دورانی را که در ژاپن بود هر چند کوتاه فراموش نمی کند و این دوره را یکی از مهم ترین دوران زندگی برای رسیدن به موفقیتش در آرسنال دانسته است .
آرسن می گوید : در ژاپن دوران خوبی بود . این دوره کمک زیادی به من کرد . در ژاپن اول از همه شما می توانید بدون فشار کار خود را انجام دهید . چیزی که در اروپا تضاد آن مشخص است و مربیان در میان هجون فشار ها و انتقاد ها باید کار کنند .
در ژاپن شما می توانید راه خود را پیدا کنید و به اعتقاداتی که داشتید ولی نمی توانستید در زندگی از آن ها استفاده کنید برسید . کار در ژاپن دارای اعتقادات بسیار خوبی بود و این به شما باور می داد تا بتوانید راه خود را به درستی انجام دهید . در مردم ژاپن این میل درونی برای موفقیت و انجام درست مسئولیت ها باعث می شود شما هم ترغیب به انجام بهترین ها شوید . این نوع زندگی در ژاپن برای انسان بسیار روحیه بخش است . شاید شما در اروپا در تمامی بازی های پیروز شوید ولی زمانی که وارد زندگی ژاپن شوید در خواهید یافت که وارد دنیایی متفاوت شده اید .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۱۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰