loading
در حال بررسی درخواست شما
قرارداد یک ساله،نه
قرارداد یک ساله،نه

قرارداد یک ساله،نه



ویلیام گالاس مدافع میانی آرسنال،در تابستان امسال قراردادش به پایان می رسد و به عنوان بازیکن آزاد می تواند به هر تیم دیگری برود.اما رفتن ویلی از آرسنال منوط به این موضوع است که مسوولان آرسنال نتوانند تا آن موقع بر سر مدت و مبلغ قرارداد جدید با وی به توافق برسند.طبق رسمی سنتی در باشگاه آرسنال،قراردادهای جدیدی که به بازیکنان بالای سی سال جهت تمدید ارائه می شوند تماما یک ساله هستند و این موضوع گاها برای این دسته از بازیکنان کمی ناخوشایند به نظر می آید.
خبرهایی که چند هفته قبل پیرامون ویلی انتشار یافته بود،همگی حاکی از این بود که گالاس با آرسنال در حال مذاکره است و باشگاه مصمم است که با سنت شکنی در مورد قراردادهای بازیکنان بالای سی سال،قرارداد طولانی تری را به گالاس پیشنهاد کند.
مصاحبه ای که پیتر هیلوود شب گذشته انجام داد،نشان داد که نگرانی ها پیرامون ماندن یا نماندن ویلی همچنان ادامه دارد.
هیلوود گفت:
"آرسن سیاست خاصی را در قبال بازیکنان بالای سی سال دنبال می کند و آن پیشنهاد تمدید یک ساله است. 
او تا به حال از ما نخواسته است که در مورد گالاس استثناء قائل شویم،اگر این کار را انجام بدهد،من مطمئنم که اعضای هیئت مدیره با آن موافقت می کنند.این موضوع خارج از یک درخواست نیست ولی در حال حاضر مطمئنا چنین درخواستی از ما نشده است".
گفتنی است میلان یکی از تیم هایی است که هم اکنون گالاس و ماجرای تمدید قرارداد وی را زیر نظر دارد.حال باید منتظر ماند و مشاهده کرد که آیا ویلی بر سر تمدید قراردادی که خود در نظر دارد یعنی قراردادی دو ساله،با آرسنال به توافق می رسد یا نه.  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۵۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰