loading
در حال بررسی درخواست شما
قیمت های نقل و انتقالات
قیمت های نقل و انتقالات

قیمت های نقل و انتقالات

شاید بتوان گفت برای اولین بار است که ونگر بعد از یک پنجره نقل و انتقالات در این چند ساله و پس از ناکامی در جذب بازیکنان جدید در مصاحبه های متوالی در این زمینه صحبت می کند.
ابتدا رفع ابهام در این زمینه که وی واقعا در این ماه به دنبال بازیکن بوده و حالا در مورد قیمت آن ها و وضعیت های مالی.
آرسنال در سه بازی اخیر خود فقط توانسته برابر منچستر یونایتد و آن هم با گل ورمائلن گلزنی کند و این شرایط بد خط تهاجمی تیم را می رساند.
آرسن ونگر به تازگی اعلام کرده است که در روز پایانی نقل و انتقالات نیز به دنبال بازیکن جدید بود .
در مصاحبه ای جدید از سوی ونگر وی نگاه جدید به قضیه دارد . وی در مصاحبه قبل از بازی با لیورپول اعلام م یکند در وضعیت و گردش مالی او آماده پرداخت پول برای این شمکل نبوده است .
“ در حال حاضر فوتبال در یک دنیای ساختگی  زندگی می کند . ما در آرسنال در یک دنیای واقع گرایی هستیم و البته به آن افتخار می کنیم .
وقتی شما برای یک نقل و انتقال بزرگ پیش بروید آن گاه شما باید به سمت یک پرداخت هزینه سنگین بروید ( اشاره به پرداخت حقوق بالای بازیکنان گران قیمت ) این قضیه تثبیت شده است و ما نمی توانیم از بابت آن متاسف باشیم .
نکته دوم این است که در حال حاضر در فوتبالی زندگی می کنیم که همه می خواهند بخرند و بخرند و بخرند . ولی به پنجره نقل و انتقالات نگاهی بکنیم . آیا می توانید به من یک انتقال بزرگ نشان دهید ؟
مردم به من می گویند چرا یم مهاجم بزرگ به خدمت نمی گیری ؟ ولی به من بگویید چه کسی از باشگاهی به باشگاه دیگر منتقل شده . هیچ کسی . هیچ انتقال بزرگی صورت نگرفته است .
ما یکی از ده باشگاه برتر اروپا هستیم و بازیکنانی که بتوانند نیروی تیم شما را افزایش دهند در این برهه نقل و انتقالات آماده نبودند یا قیمتی داشتند که ما نمی توانستیم از پس آن بر آییم . “

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰